علی ریلکس باش....
نمیان بخورنت که[IMG]
من مطمئنم بر میگیردی میگی جلسه عالی بود[IMG]
کافیه اعتماد به نفس داشته باشی
که خدای اعتماد به نفسی:D
مرسی بابت عسکا،خهلی خوب بودن و خوشجل[IMG]
شوخی شوخی با عکس بچمم شوخی؟؟؟[IMG]
بیام سر کچلتو با سوزن نقاشی کنم؟؟؟؟[IMG]
هی بهت میگم عینکتو بزن نمیزنی،اینقد نشین پای این سیسنم بـــــــــــوق میای میشینی،ببین چشماتو از دست دادی موهای به این بلندی رو نمیبینی؟؟؟[IMG]