در تضاد خوب بودن من با برداشت دیگران که به حق, بد بودنم رو درک کردند شکی نیست..
لطف داری فراوون.
احسان پسر خوبیه:heart:.. زیاد حالش رو نگیر.. فلش قشنگی بود.. منم قراره در آینده مدیر یه تالار بشم که فعلا وجود خارجی در اینجا نداره..
بی تو بودن زجریه که تحملش ممکن نیست:gol::gol: