سلام
یوخ بابا منیم خالام دی کی صفحه نی مئساجلارنان دولدورور.. بو آشاغیداکیلاری کیم یازیر اوندا؟
واز گئچ(بیخیال) ..واللاه منیم دوستوم وار آما نمنه دی؟هر آن اولمور بورادا و من دا سنین کیمین دوووارلارا باخیپ مورگولورم و سورا گئدیپ یاتییرام.
دئدیم گئتماخ گونلوین دوشوپ شاید... اونا گوره سوروشدوم واللاه