You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ای شیطون کارای بدو زود یاد میگیری خخخخخخخخخ:D
من بیکار دارم آهنگ گوش میکنم و تو باشگاه به سوالات دوستان پاسخ میدهم+چای هم مینوشم.بفرما چای:)
-
سلام خانوم معمار
خوبین شما؟:)
-
برو بسلامت
مراقب خودت باش
روزت بخیر و نیکی دوست خوبم:)
-
باشه دعا میکنم کج باشه خخخخخخ:biggrin:
-
اعتماد زیادیم خوب نیستا خخخخخخخخ
-
چه مامان بزرگ خوش خیالی هستی تو خخخخخخخخ:D
-
عصاتو کف رفته خخخخخخخخخخخخ:biggrin:
-
دست نوته فک کنم خخخخخخخخخخخ:biggrin:
-
خخخخخخ آخه حوصله ندشتم گوشنم خو:D
-
-
عمرن من مثه کسی باشم:D
من فقط مثل خودم هستم والا غیر:razz:
-
خخخخخخ پس توئم مثه خودمی:D
-
-
اونو که من اصلا گوش نکردم هههههه:D
-
علیک سلام
حالا چرا الکی میخندی تو:cool:
-
-
بهتر از این نمیشه باور کن
-
چرام مگه داره.خب کنترل نداری دیگه
-
تو مثه اینکه کنترل رو کارات نداری
-
نه دیگه به این مرحله نرسیده خخخخخخخخ:D