You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
خخخخخخ امتحانی بود آخه اون سایت نمیزاشت راست کلیک کنم.فقط خواستم ببینم میتونم عکساشو کش برم یا نه:D
-
میخواستم جزغالت کنم ولی دلم واست سوخت گیسو کمند:D
-
آره من خیلی از این کارا میکنم مگه عیبه:D
-
بابا اعتماد ب سقف خخخخخ:D
-
-
-
-
مترادف نپرس.اینم ای بگی نگی
-
-
مثه این که رفتی
عصر خوبی داشته باشی دوست من:)
-
اووووووووووو چ خبره یکی یکی بپرس مخم نمیکشه؟:D
-
تو چرا برگشتی باشگاه بعد از این که خداحافظی کردی بله؟:razz:
-
-
-
تا شقایق هست زندگی باید کرد
ولی هیچ کس نفهمید که سالهاس شقایق ها مردن
-
مامانی غیب شدناتم غیر معمولیه:(
-
-
-
سنگ صبور-محسن چاوشی خیلی دوسش دارم
آفرین به کجا رسوندی ماکت رو
-
سلام آزاده خانوم سایتون سنگین شده؟