You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
فسقلی با دست با من حرف نزن.خودت میدونی که اعصاب درست و حسابی ندارم
-
-
همون ی بار توضیح بدی کافیه من متوجه میشم
-
چطور نت من مشکلش حل شد از جنابعالی هنوز مشکل داره:razz:
-
ی بار گفتی فهمیدم خنگ که نیستم
-
توئم بهش دروغ گفتی نه:cool:
-
ای خدااااااااااااااا:w06:
-
بابات این موقع شب از سر کار میاد:surprised:
-
الان درست شده تو غیبت زده اه
-
تازه میخواستیم دو کلمه با هم حرف بزنیم
-
واسه من بگیر نگیر داره
ی بار درس میشه دوباره قاطی میکنه.معلوم نیست چ مرگشه این باشگاه اه
-
آره باشگاه مشکل پیدا کرده
-
-
چقد حرف زدی تو:surprised:
-
اوهوم.چون نمیخوام ملت چارچشمی تو رو بپان:(
تو حرفایی میزنی که ..............
-
همون دیگه از بس که ماهی داری جونمو میگیری:(
ملت خیلی بیخود میکنن:mad:
-
اونکه بعله چه فرشته ای عزرائیل.فقط مونده جونمو تو بگیری:(
-
شما حرف گوش کن باش اعصاب من تقویت میشه:redface:
-
-
بازم بگو عطا بده.خودخواهه:(