نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    جدی؟ امسال که کاردانی معماری اورد از بروبچ حکمت کسی همکلاسیت نشده؟

    جدی؟ امسال که کاردانی معماری اورد از بروبچ حکمت کسی همکلاسیت نشده؟
  2. سایه خانم

    سلام امید چه عجب.خوش اومدی نه دیگه اگه میخواسم برم خوب میومدم اراک دیگه دارم میخونم:smile:

    سلام امید چه عجب.خوش اومدی نه دیگه اگه میخواسم برم خوب میومدم اراک دیگه دارم میخونم:smile:
  3. سایه خانم

    کجا غیبتون میزنه شماها؟

    کجا غیبتون میزنه شماها؟
  4. سایه خانم

    هی روزگار. امان امــــــــــــــــــــــان میرن آدمــــــــــــــــــــــــــــــاازونا...

    هی روزگار. امان امــــــــــــــــــــــان میرن آدمــــــــــــــــــــــــــــــاازونا فقــــــــــط
  5. سایه خانم

    من پایه ی عروسیم. آبجی انقد که ما به فکر داداشمونیم. داداشمون به فکر ما نیس.یه شوهر پیدا نمیکنه:cry:

    من پایه ی عروسیم. آبجی انقد که ما به فکر داداشمونیم. داداشمون به فکر ما نیس.یه شوهر پیدا نمیکنه:cry:
  6. سایه خانم

    داداش جان حله سما و نازنین فاطمه هم هستن;)

    داداش جان حله سما و نازنین فاطمه هم هستن;)
  7. سایه خانم

    سر من داد میزنی؟ [IMG]

    سر من داد میزنی؟ [IMG]
  8. سایه خانم

    پس کی بریم؟:(

    پس کی بریم؟:(
  9. سایه خانم

    عیب نداره.منم الان نمیرم.یعنی اومدم بیرون.

    عیب نداره.منم الان نمیرم.یعنی اومدم بیرون.
  10. سایه خانم

    دستت درد نکنه مگه من نیسم؟

    دستت درد نکنه مگه من نیسم؟
  11. سایه خانم

    سلام محسن جان نمیای مگه پاتوق؟

    سلام محسن جان نمیای مگه پاتوق؟
  12. سایه خانم

    سلام . مدلشه:confused:

    سلام . مدلشه:confused:
  13. سایه خانم

    @@@نیم کیلو باش ولی مرد باش@@@

    ایول بابا. :biggrin:
  14. سایه خانم

    @@@هنر سایه سازی@@@

    خوبه اما هیچ سایه ای سایه خانم نمیشه
  15. سایه خانم

    @@@نقاشی با میخ@@@

    مردم چه هنرایی دارن مرسی
  16. سایه خانم

    باشه نگو.بچه که نیسم روز خوش

    باشه نگو.بچه که نیسم روز خوش
  17. سایه خانم

    تاپیک پاتوقو داشتم میخوندم. انگار همه دعوا داشتن توهم گفته بودی تف به هر چی نارفیقه. آقا به منم...

    تاپیک پاتوقو داشتم میخوندم. انگار همه دعوا داشتن توهم گفته بودی تف به هر چی نارفیقه. آقا به منم بگین خو
  18. سایه خانم

    چی شده؟ چرا همه باهم دعوا کردن؟سر در نمیارم

    چی شده؟ چرا همه باهم دعوا کردن؟سر در نمیارم
  19. سایه خانم

    دیقه نرو محسن1

    دیقه نرو محسن1
  20. سایه خانم

    فقط نظر خواستم.همین [IMG]

    فقط نظر خواستم.همین [IMG]
بالا