نتایح جستجو

  1. سایه خانم

    [IMG]

    [IMG]
  2. سایه خانم

    [IMG]

    [IMG]
  3. سایه خانم

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    صفحه 81 – آیات 20 تا 23 – سوره نساء
  4. سایه خانم

    ببخشین بابام گیر داده فعلا

    ببخشین بابام گیر داده فعلا
  5. سایه خانم

    مجید که نمرده.:biggrin: خو من کسیو نمیشناختم:(

    مجید که نمرده.:biggrin: خو من کسیو نمیشناختم:(
  6. سایه خانم

    شوخی میکنم.اگه بدونی چقد دوس داشتم بیام اراک میناو نفیسه رو من بهم معرفی کردم گفتم بجای من خووش...

    شوخی میکنم.اگه بدونی چقد دوس داشتم بیام اراک میناو نفیسه رو من بهم معرفی کردم گفتم بجای من خووش باشن.:(
  7. سایه خانم

    به چمه خواریا؟ یه خانوم بزار اولش

    به چمه خواریا؟ یه خانوم بزار اولش
  8. سایه خانم

    آخی نازی. نفیسینارو ندیدی؟

    آخی نازی. نفیسینارو ندیدی؟
  9. سایه خانم

    همینجوری واسه محکم کاری. هوای هم دانشگاهی منو داشته باش غریبی نکنه

    همینجوری واسه محکم کاری. هوای هم دانشگاهی منو داشته باش غریبی نکنه
  10. سایه خانم

    نه بخدا نمیشناسم خو:(

    نه بخدا نمیشناسم خو:(
  11. سایه خانم

    [IMG]ای جـــــــــــــــان کجا بوده؟:biggrin: شوخی میکنم. گفتم من یک آدم گاگولی بودم.سرم تو زمین بود

    [IMG]ای جـــــــــــــــان کجا بوده؟:biggrin: شوخی میکنم. گفتم من یک آدم گاگولی بودم.سرم تو زمین بود
  12. سایه خانم

    ممنونم سارا جان

    ممنونم سارا جان
  13. سایه خانم

    ببین ما آدم مثبت تو دانشگا نداشتیما. فقط یکی من بودم یکی هم مسئول بسیج دانشگا:biggrin:

    ببین ما آدم مثبت تو دانشگا نداشتیما. فقط یکی من بودم یکی هم مسئول بسیج دانشگا:biggrin:
  14. سایه خانم

    عیب نداره.مهم نیس برادر

    عیب نداره.مهم نیس برادر
  15. سایه خانم

    نکه تورم دیدم حرفا میزنیا مثبته یا منفی؟

    نکه تورم دیدم حرفا میزنیا مثبته یا منفی؟
  16. سایه خانم

    دیگه آبی که ریخته شد.... عیب نداره اما دیگه نرو اینور اونور بگو فک میکنن من عشق تهرانم:(

    دیگه آبی که ریخته شد.... عیب نداره اما دیگه نرو اینور اونور بگو فک میکنن من عشق تهرانم:(
  17. سایه خانم

    نه بابا ما کلاسامون مختلط نبود. چه شکلیه؟بگو شاید بشناسم

    نه بابا ما کلاسامون مختلط نبود. چه شکلیه؟بگو شاید بشناسم
  18. سایه خانم

    راضیت ندارم:( دسته علی:cry:

    راضیت ندارم:( دسته علی:cry:
  19. سایه خانم

    :biggrin:ای فوضول.فمیدم چی بش گفتی رجــــــــــــــــایی؟ خندم گرفت

    :biggrin:ای فوضول.فمیدم چی بش گفتی رجــــــــــــــــایی؟ خندم گرفت
  20. سایه خانم

    من اراکی نیسم. دینگ دینگ :دی

    من اراکی نیسم. دینگ دینگ :دی
بالا