واي به حالتون كه خودتونو از جنس حسين ميدونيد!
يزيد نامه نوشت به حسين..
كي..شب درگيريها..
گفت حسين خون تمام يارانت به گردنته ها..!!!
حسين نامه نوشت و گفت..اي يزيد من كه از خود هيچ چيز ندارم..اين يارانم خودشون ميخوان در مقابل تو تا اخرين قطره بجنگن..
بعدش يزيد به ياراش گفت تا اخرين قطره حسينيان رو...