نتایح جستجو

  1. خيبر

    [IMG]

    [IMG]
  2. خيبر

    [IMG]

    [IMG]
  3. خيبر

    [IMG]

    [IMG]
  4. خيبر

    [IMG]

    [IMG]
  5. خيبر

    [IMG]

    [IMG]
  6. خيبر

    داداشي..التماس دعا.. [IMG]

    داداشي..التماس دعا.. [IMG]
  7. خيبر

    [IMG]

    [IMG]
  8. خيبر

    منه حقير رو فراموش نكنيد..التماس دعا.. [IMG]

    منه حقير رو فراموش نكنيد..التماس دعا.. [IMG]
  9. خيبر

    [IMG]

    [IMG]
  10. خيبر

    من تازه ميخوام احيا رو شروع كنم! امثال خودم ميخونم.. بابا هنوز از اوضاع امروز دپرس هستم.. رفتم...

    من تازه ميخوام احيا رو شروع كنم! امثال خودم ميخونم.. بابا هنوز از اوضاع امروز دپرس هستم.. رفتم مركز اب پاكي رو ريخت رو دستم..ولي گويا براي سفر زيارتي 5 ميليون وثيقه هم داريم.. توكل بر خدا.. ميدونم اونم راهش براي من بسته ميشه!!! :|
  11. خيبر

    [IMG]

    [IMG]
  12. خيبر

    نه ديگه تو با يو اس پي وصل كني يا با لن فرقي نداره..يكيش كفايت ميكنه. اما اسپيليتر.. تو اصلا...

    نه ديگه تو با يو اس پي وصل كني يا با لن فرقي نداره..يكيش كفايت ميكنه. اما اسپيليتر.. تو اصلا لازم نيست اسپيليتر رو به پشت مودم بزني! اما حدس ميزنم اسپيليترش چي باشه.. ببين اين 3 خروجي اينه:: يكي براي تلفن خونتون..ميتوني تلفن بهش وصل كني.. يكي براي مودم تعبيه شده.. اون يكي نميدونم چيه ولي احتمال...
  13. خيبر

    مگه اين گوساله ها نيومدن بهت تحويل بدن كاراشو انجام بدن يا نه؟! خب بزار من بهت بگم.. ببين فروغ...

    مگه اين گوساله ها نيومدن بهت تحويل بدن كاراشو انجام بدن يا نه؟! خب بزار من بهت بگم.. ببين فروغ اول اينكه تو بايد مودمت رو با پيريزي به تلفن متصل بكني كه ضد برق نباشه! توجه كن نباشه.. بعدش بايد دو خروجي تلفن پشت مودمت باشه.. يكيش نقش اسپيليتر رو داره برات كه ميتونه ازش به عنوان خروجي تلفن استفاده...
  14. خيبر

    سلام فروغ جون.. نبودم..درست شد؟! كمك ميخواي؟! مودمت چيه؟!

    سلام فروغ جون.. نبودم..درست شد؟! كمك ميخواي؟! مودمت چيه؟!
  15. خيبر

    من دست رو هرچي ميزارم يه بدبختي پيش مياد! :|

    من دست رو هرچي ميزارم يه بدبختي پيش مياد! :|
  16. خيبر

    يك راه ديگه هم به روم بسته شد :| شانس مانس يوخدي :| مونده يك راه :|

    يك راه ديگه هم به روم بسته شد :| شانس مانس يوخدي :| مونده يك راه :|
  17. خيبر

    حاجي ميبيني چقدر دوستت دارن؟ http://www.www.www.iran-eng.ir/showpost.php?p=1128175&postcount=47 نوكرتيم..

    حاجي ميبيني چقدر دوستت دارن؟ http://www.www.www.iran-eng.ir/showpost.php?p=1128175&postcount=47 نوكرتيم..
  18. خيبر

    هميشه پستهاي شما دست اول بوده..هميشه هم من تشكر هام تموم ميشه :|

    هميشه پستهاي شما دست اول بوده..هميشه هم من تشكر هام تموم ميشه :|
  19. خيبر

    نوكرتيم دربستي... مراقب خودت باش..دعا يادت نره ها..

    نوكرتيم دربستي... مراقب خودت باش..دعا يادت نره ها..
  20. خيبر

    من ميخوام قاضي بشم و مثل مولا قضاوت كنم..

    من ميخوام قاضي بشم و مثل مولا قضاوت كنم..
بالا