نتایح جستجو

  1. خيبر

    بزاريد من الان براتون توضيح ميدم.. توي تاپيك..

    بزاريد من الان براتون توضيح ميدم.. توي تاپيك..
  2. خيبر

    به نظرت اخبار و مباحث رو ميشه از طريق نامه ي خصوصي و پروفايل منتق كرد؟! به نظرت سرعت انتقال مثل...

    به نظرت اخبار و مباحث رو ميشه از طريق نامه ي خصوصي و پروفايل منتق كرد؟! به نظرت سرعت انتقال مثل تاپيك زدن هست؟! اگر هست بسم الله.
  3. خيبر

    مهسيما جان اين هفته هفته ي سرنوشت سازيه براي ما.. حرفهاي امروز رو گوش ندادي؟! بايد اماده...

    مهسيما جان اين هفته هفته ي سرنوشت سازيه براي ما.. حرفهاي امروز رو گوش ندادي؟! بايد اماده باشيم... نبايد كاري كنيم كه ادمين و پيرجو خوشحال بشن..كار شما دقيقا كاريه كه اينا ميخوان!
  4. خيبر

    تحریم باشگاه تا اوضاع روشن شه!!!

    بچه هاي تحريمي.. با من صحبت كنيد و دليل تحريم رو بگيد تا منم دليل اشتباه بودن اين تصميم رو بگم.. منتظرم.
  5. خيبر

    اشتباه دارن ميكنن..خيلي اشتباه بزرگيه!

    اشتباه دارن ميكنن..خيلي اشتباه بزرگيه!
  6. خيبر

    تحریم باشگاه تا اوضاع روشن شه!!!

    بچه ها من با كوروش در ارتباط هستم.. فقط اينو ميگم كه خالي كردن سنگر توسط شما به مانند زهري است تلخ براي اين هدفي كه پيش رو داريم.!!
  7. خيبر

    خدا كنه در نقش اروم كننده بر بياد و دوباره اتش رو شعله ور نكنه..

    خدا كنه در نقش اروم كننده بر بياد و دوباره اتش رو شعله ور نكنه..
  8. خيبر

    ديگه اقاي من نيست مليحه... من هرگز نميرم..گوش بدم هنر كردم!!

    ديگه اقاي من نيست مليحه... من هرگز نميرم..گوش بدم هنر كردم!!
  9. خيبر

    فردا چه خبره؟ :دي روز قدس هفته ديگسا...27 شهريور! 9 روز ار رمضون مونده حالا.

    فردا چه خبره؟ :دي روز قدس هفته ديگسا...27 شهريور! 9 روز ار رمضون مونده حالا.
  10. خيبر

    باهاش صحبت كردم..نمياد فروغ..

    باهاش صحبت كردم..نمياد فروغ..
  11. خيبر

    سلام مليحه جان.. شرمندم نتونستم ديروز جواب نامه ات رو بدم..ديروز همش درگير فروم و اخراج ها و...

    سلام مليحه جان.. شرمندم نتونستم ديروز جواب نامه ات رو بدم..ديروز همش درگير فروم و اخراج ها و درگيريها بوديم.. شرمندتم به علي.. خوبي الان؟!
  12. خيبر

    مخلصيم خانم.. قابل شما رو اصلا نداشت.. اتفاقا تا ديدم گفتم برات بزارم چون حدس ميزدم نديدي..منم...

    مخلصيم خانم.. قابل شما رو اصلا نداشت.. اتفاقا تا ديدم گفتم برات بزارم چون حدس ميزدم نديدي..منم عكس اون محراب رو نديده بودم.. چه خبرا..خوبي؟! دانشگاه چطوره؟ شنبه دارم ميرم دوباره دنبال كارم.. ما زنده به انيم كه ارام نگيريم! اعصابمم اي بد نيست :دي
  13. خيبر

    امتحان داش.. چرا مياد..

    امتحان داش.. چرا مياد..
  14. خيبر

    به خاطر کوروش عزیز

    وقتي ظهر جاي خاليش رو حس كردم دهانم خشك شد.. دل رو به دريا زدم اما دريا غرقم نكرد!!! بعدش باهاش صحبت كردم و فهميدم بايد طور ديگري وارد بشيم.. هرگز نميگذارم كسي بي جهت اخراج بشه..چه اينور چه اونور..حتي به قيمت اخراج خودم..
  15. خيبر

    اما برا من مشكلي نداره ها..!

    اما برا من مشكلي نداره ها..!
  16. خيبر

    اينو ببين. http://img2.pict.com/84/f4/59/1595553/0/foroogh.jpg

    اينو ببين. http://img2.pict.com/84/f4/59/1595553/0/foroogh.jpg
  17. خيبر

    قفلش يعني داره بهت ميگه فعاله و داره كار ميكنه.. چرا ميتوني.. اينكارايي كه ميگم رو بكن.. برو توي...

    قفلش يعني داره بهت ميگه فعاله و داره كار ميكنه.. چرا ميتوني.. اينكارايي كه ميگم رو بكن.. برو توي tools اپشن بعدش از منو بالا قسمت advanc رو انتخاب كن و منو پاينيش network رو بزن.. بعد توي قسمت conction دكمه setting رو بزن.. بعد اي پي و پورتي كه ميدم رو بزن..: پورت 9666 اي پي 127.0.0.1
  18. خيبر

    نه اون هم اينكارو ميكنه منتها خيلي پيشرفته و خفنه :دي

    نه اون هم اينكارو ميكنه منتها خيلي پيشرفته و خفنه :دي
  19. خيبر

    http://www.4shared.com/file/131475898/2403b4f3/u95.html

    http://www.4shared.com/file/131475898/2403b4f3/u95.html
  20. خيبر

    واي خداي من اشتباه اپلود كردم!!!! بزار الان واست اپلود ميكنم.. پير شديم ابجي!

    واي خداي من اشتباه اپلود كردم!!!! بزار الان واست اپلود ميكنم.. پير شديم ابجي!
بالا