مخلصيم خانم.. قابل شما رو اصلا نداشت..
اتفاقا تا ديدم گفتم برات بزارم چون حدس ميزدم نديدي..منم عكس اون محراب رو نديده بودم..
چه خبرا..خوبي؟!
دانشگاه چطوره؟
شنبه دارم ميرم دوباره دنبال كارم..
ما زنده به انيم كه ارام نگيريم!
اعصابمم اي بد نيست :دي
وقتي ظهر جاي خاليش رو حس كردم دهانم خشك شد..
دل رو به دريا زدم اما دريا غرقم نكرد!!!
بعدش باهاش صحبت كردم و فهميدم بايد طور ديگري وارد بشيم..
هرگز نميگذارم كسي بي جهت اخراج بشه..چه اينور چه اونور..حتي به قيمت اخراج خودم..
قفلش يعني داره بهت ميگه فعاله و داره كار ميكنه..
چرا ميتوني..
اينكارايي كه ميگم رو بكن..
برو توي tools
اپشن
بعدش از منو بالا قسمت advanc رو انتخاب كن و منو پاينيش network رو بزن..
بعد توي قسمت conction دكمه setting رو بزن..
بعد اي پي و پورتي كه ميدم رو بزن..:
پورت 9666
اي پي 127.0.0.1