نتایح جستجو

  1. s_aa

    ازمون ارشدم افتاده جمعه..................:(

    ازمون ارشدم افتاده جمعه..................:(
  2. s_aa

    راستی درپیرو پیام قبلی قبلی :دوستای شما فرشته ان یعنی با فرشته ها میگردین؟

    راستی درپیرو پیام قبلی قبلی :دوستای شما فرشته ان یعنی با فرشته ها میگردین؟
  3. s_aa

    یه کتابی خوندم:نوشته بود: فطرت ماادما تنهاییه...چون ماادما نامحدوده ذاتمون. و اموردنیا محدود.هیچ...

    یه کتابی خوندم:نوشته بود: فطرت ماادما تنهاییه...چون ماادما نامحدوده ذاتمون. و اموردنیا محدود.هیچ چیز دنیایی نمیتونه مارو قانع کنه چون ما میل داریم به بینهایت..و به خاطرهمین هست که تنهاییم.و میل داریم به سمت خدا. چون خدا نامحدود ه و ما میخوایم که فقط با نور خداسیراب بشیم. تنهایی یک امر ذاتیه...و...
  4. s_aa

    خب تنهایی خوبه یا بده؟

    خب تنهایی خوبه یا بده؟
  5. s_aa

    چی شده بیتا/؟:cry:

    چی شده بیتا/؟:cry:
  6. s_aa

    و حتما اون فرشته اسمونی شمایید؟:دی کلاگفتم...میدونید چرا ادمها فکرمیکنن تنهان؟

    و حتما اون فرشته اسمونی شمایید؟:دی کلاگفتم...میدونید چرا ادمها فکرمیکنن تنهان؟
  7. s_aa

    هعی..پس میتونی گلی وقت داری منم اگه مشکلی پیش نیاد و پروژه بردارم میخوام تا خرداد دفاع کنم. اره...

    هعی..پس میتونی گلی وقت داری منم اگه مشکلی پیش نیاد و پروژه بردارم میخوام تا خرداد دفاع کنم. اره خیلی...:(
  8. s_aa

    شماتنهایید؟

    شماتنهایید؟
  9. s_aa

    عجب.... اونجاکه بودین...؟! یه بنده خدایی میگفت اسمونی...ماباورمون نمیشد بابا دست ماروهم...

    عجب.... اونجاکه بودین...؟! یه بنده خدایی میگفت اسمونی...ماباورمون نمیشد بابا دست ماروهم بگیرین... هعی روزگار..................... من افسرده شدم...اصن یه چیزی...خییل.ی...
  10. s_aa

    [IMG]

    [IMG]
  11. s_aa

    گذشته، آینده تو بوده.آینده، گذشته تو خواهد شد. پس به فکر حال خویش باش ( امام علی(ع))

    گذشته، آینده تو بوده.آینده، گذشته تو خواهد شد. پس به فکر حال خویش باش ( امام علی(ع))
  12. s_aa

    [IMG]

    [IMG]
  13. s_aa

    یه تجربه ست چ خوببببببببببببببببببببببب تاکی تمدید شد؟

    یه تجربه ست چ خوببببببببببببببببببببببب تاکی تمدید شد؟
  14. s_aa

    خب پس این یعنی میتونم اذیتتون کنم؟ هه میخواین دوباره برگردیم سر موضوع و اعتمادبه نفس و اینا:)))

    خب پس این یعنی میتونم اذیتتون کنم؟ هه میخواین دوباره برگردیم سر موضوع و اعتمادبه نفس و اینا:)))
  15. s_aa

    نظرت چیه؟تودوست داری رفتن رو؟

    نظرت چیه؟تودوست داری رفتن رو؟
  16. s_aa

    تجربه خوبیه...

    تجربه خوبیه...
  17. s_aa

    فکرکردم ناراحت شدین دیگه....:redface:

    فکرکردم ناراحت شدین دیگه....:redface:
  18. s_aa

    :biggrin:مودب بودم بی ادب!!!! یه بار درست حرفیدماااااا:))) تعریف هم که میکنم تعجب میکنید:biggrin:

    :biggrin:مودب بودم بی ادب!!!! یه بار درست حرفیدماااااا:))) تعریف هم که میکنم تعجب میکنید:biggrin:
  19. s_aa

    واوچ خوب... مهم کارخوبه...حالا اینور یا اونور

    واوچ خوب... مهم کارخوبه...حالا اینور یا اونور
  20. s_aa

    اوه تونستی؟ بچه هارودیدی؟

    اوه تونستی؟ بچه هارودیدی؟
بالا