ازاشیانه به عقاب سفید:
اشیانه باید بره برای یه روز خیلی سخت اماده بشه.
اشیانه فردا تحویل پروژه داره که هیچی بلدنیس
برای اشیانه دعاکنید عقاب سفید
شبتون ارام...
خیلی دعا...
یاعلی
بلی
ولی من به اندازه شما لذت نبردمی:دی
ولی کلا سبک یزدانی رو دوس میدارمی
ولی کلا من خیلی خوبم که واستون گذاشتم
ولی کلا دوست خوب همیین میزیت ها روهم داره
ولی کلا..:)))
http://smusic.ir/1392/11/%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%DB%8C%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%87%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D9%88-%D9%81%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%B3/
مال من هم همینطور.یه ساعت راهه....:(