نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    معرفی شهرسازان شاغل تالار

    مشهد. هر کاری بتونیم می کنیم :دی شاید بتونم تجربه ای اگه داشتم در اختیارتون بذارم :smile:
  2. pari khano0m

    نبودین یه مدت! دلمون تنگ شده بود. خوشحال شدم... موفق باشین.

    نبودین یه مدت! دلمون تنگ شده بود. خوشحال شدم... موفق باشین.
  3. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    نه حمید منظورم اون قانون بود که فقط کسایی میشینن که زیاد رای آوردن. به نوبت میشینن. چون بعضیا (فک نکنی منظورم محسنه ها..!) نمی دونن اینو:دی
  4. pari khano0m

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  5. pari khano0m

    :surprised: درست می بینم؟!! داداش حسینی؟!!!!

    :surprised: درست می بینم؟!! داداش حسینی؟!!!!
  6. pari khano0m

    فدای عزیز دلم بشم.... اشکال نداره مامانی طبیعیش کردم :دیییی اوخــــــــــــــی.... اونه مامی؟؟؟...

    فدای عزیز دلم بشم.... اشکال نداره مامانی طبیعیش کردم :دیییی اوخــــــــــــــی.... اونه مامی؟؟؟ مبارکت باشه دخملم. فقط زود بله نگیااااا..... :razz:
  7. pari khano0m

    باور می کنید این پور عرب است؟

    :eek::eek::eek: سرطان داره؟؟؟؟؟ خدا شفاش بده... بنده خدا :cry:
  8. pari khano0m

    خدا نکنه عزیز دلم

    خدا نکنه عزیز دلم
  9. pari khano0m

    باور می کنید این پور عرب است؟

    نه باور نمی کنم! :smile:
  10. pari khano0m

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  11. pari khano0m

    :razz:

    :razz:
  12. pari khano0m

    [IMG]

    [IMG]
  13. pari khano0m

    :redface:

    :redface:
  14. pari khano0m

    سلام سارنگ جان. ممنون... نه چیزی نیس. دلم تنوع می خواد

    سلام سارنگ جان. ممنون... نه چیزی نیس. دلم تنوع می خواد
  15. pari khano0m

    ایا می دانستید؟ جدید

    مرسی مرسی مرســــــی عالــــــــی بــــــــود :gol:
  16. pari khano0m

    هـــــــــــــی.... روزگـــــــــــار...... :gol:

    هـــــــــــــی.... روزگـــــــــــار...... :gol:
  17. pari khano0m

    :gol::heart::gol:

    :gol::heart::gol:
  18. pari khano0m

    چه کنیم دیگه :دی خبر خاصی نیس .... سلامتی. شما چه خبرا؟؟ میای مشهد خبر نمیدی همین میشه دیگه...

    چه کنیم دیگه :دی خبر خاصی نیس .... سلامتی. شما چه خبرا؟؟ میای مشهد خبر نمیدی همین میشه دیگه!!!! من از کجا می دونستم شما اومدی مشهد؟؟؟؟؟ علم غیب که ندارم داداش خان!! :razz:
بالا