نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    خوبم همسایه میگم پسره بدی نگو نه!!! سلام بلد نیستی؟!!!! :razz: راستی تو پسر بد بودی یا خوب؟...

    خوبم همسایه میگم پسره بدی نگو نه!!! سلام بلد نیستی؟!!!! :razz: راستی تو پسر بد بودی یا خوب؟!!! :confused:
  2. pari khano0m

    چطوری ثمین جون؟!! می بینم که مث همیشه شادی.... خوشحال شدم دلم نیومد حالتو نپرسم راستی سلام :دی

    چطوری ثمین جون؟!! می بینم که مث همیشه شادی.... خوشحال شدم دلم نیومد حالتو نپرسم راستی سلام :دی
  3. pari khano0m

    قربونه آبجی منم خوبه خوبم ;)

    قربونه آبجی منم خوبه خوبم ;)
  4. pari khano0m

    نه عضو نیس.... خودش گفت نداره. از دوستای ترمای بالاترمون الان می پرسه....

    نه عضو نیس.... خودش گفت نداره. از دوستای ترمای بالاترمون الان می پرسه....
  5. pari khano0m

    چطوری پسره ؟!

    چطوری پسره ؟!
  6. pari khano0m

    سلام آبجی الی خودم... خوبی؟؟ خوشی آبجی؟!

    سلام آبجی الی خودم... خوبی؟؟ خوشی آبجی؟!
  7. pari khano0m

    سلاااام... داداشمون چطوره؟؟ خوبین؟ کم پیدا شدین! همه چی رو به راهه؟!

    سلاااام... داداشمون چطوره؟؟ خوبین؟ کم پیدا شدین! همه چی رو به راهه؟!
  8. pari khano0m

    نه اگه کارتون فوریه بمونید همین جا خبر میدم. منتظره خبر دوستمم

    نه اگه کارتون فوریه بمونید همین جا خبر میدم. منتظره خبر دوستمم
  9. pari khano0m

    زود برگرد سحر جون .... منتظربرگشتتیم ...

    زود برگرد سحر جون .... منتظربرگشتتیم ...
  10. pari khano0m

    تو تاپیک شهرسازی بپرسی سوالتو بچه ها جواب میدن.... یا برو ببین کی ترم بالاییه ازش بپرس. من الان...

    تو تاپیک شهرسازی بپرسی سوالتو بچه ها جواب میدن.... یا برو ببین کی ترم بالاییه ازش بپرس. من الان از دوستم پرسیدم ببینم داره یا نه. سوالت چیه ازش؟!
  11. pari khano0m

    ترم بالاییارو میشناسم ولی شماره همشونو ندارم! می پرسم بهت خبر می دم

    ترم بالاییارو میشناسم ولی شماره همشونو ندارم! می پرسم بهت خبر می دم
  12. pari khano0m

    مشهد دیگه!

    مشهد دیگه!
  13. pari khano0m

    آزاد، مشهد

    آزاد، مشهد
  14. pari khano0m

    معماری و شگردهای فوق العاده جانوران!!!!!

    مرسی عزیزم خیلی جالبه :gol:
  15. pari khano0m

    سلام.... من ترم 3 ام! ولی بتونم کمکتون کنم خوشحال میشم

    سلام.... من ترم 3 ام! ولی بتونم کمکتون کنم خوشحال میشم
  16. pari khano0m

    خیلی قشنگ بود سونیا.... مرسی عزیزم :gol:

    خیلی قشنگ بود سونیا.... مرسی عزیزم :gol:
  17. pari khano0m

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  18. pari khano0m

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  19. pari khano0m

    سارا جون ممنون بابت عکست عزیزم :gol:

    سارا جون ممنون بابت عکست عزیزم :gol:
  20. pari khano0m

    اشکال نداره فدات شم..... تورو دیده زبونش بند اومده مامی ;)

    اشکال نداره فدات شم..... تورو دیده زبونش بند اومده مامی ;)
بالا