این ود رو من نمونه دارم برای کلاسام نشون شاگردام میدم
اره مخلول پاشی روی برگ هم خوبه
البته این کودها قوی هستن برای گلها استفاده نمیشن
خیلی دقت کن دوز مناسب اماده کنی تا گیاهات نسوزن
گلاب جونم گیاهاش که چیزیشون نیست
شهناز جان جوری که تو گفتی من گفتم کارش دیگه تمومه
این برگای اسیب دیده رو با ساقه اش حذف کن نگرانم نباش دوبرابر رشد میکنه
بعدشم سمپاشی چه با تنباکو و چه با سم
موفق باشی
تو کار تجاری از خاک درش میارن و تو انبارهای مخصوص تو دماهای مشخصی میزارن
اما تو خونه و سطح کم میتونی درش بیاری تو ماسه بزاریس تو گلدون گوشه زیرزمین تا فصل بعد که بخای بکاریش