بنویسید به دیوار سکوت
عشق سرمایه هر انسان است
بنشانید به لب ، حرف قشنگ
حرف بد ، وسوسه شیطان است
و بدانید که فردا دیر است
اگر غصه بیاید امروز
تا همیشه دلتان درگیر است
پس بسازید رهی را کنون
تا ابد سوی صداقت برود
و بکارید به هر خانه گلی
که فقط بوی محبت بدهد[IMG]
بنویسید به دیوار سکوت
عشق سرمایه هر انسان است
بنشانید به لب ، حرف قشنگ
حرف بد ، وسوسه شیطان است
و بدانید که فردا دیر است
اگر غصه بیاید امروز
تا همیشه دلتان درگیر است
پس بسازید رهی را کنون
تا ابد سوی صداقت برود
و بکارید به هر خانه گلی
که فقط بوی محبت بدهد[IMG]
عمریست که از حضور او جا ماندیم
در غـربت سـرد خویش تنها ماندیم
او مـنتظرست تـا کــه مـا بـرگـردیم
مایـیـم کـه در غیبت کـبری مـاندیم
Click here to view the original image of 650x488px and 84KB.
ممنونم از تاپیک فوق العاده زیبات دوست خوبم...
من حرفمو زدم.شما هم بهتره به جای طعنه زدن به من به وظایفتون به طور کامل برسیدواگه از پسش برنمیاید اقدام به جذب همکار کنیدتاتاپیک هاروباحوصله ادغام کنن و باانتقال بدن.
ضمنا اطلاعات من درمورد مدیران هم کامله و به مدیران خصوصی وایمیل زدم.شمام هنوز جواب منو بابت تاپیک هایی که داستان نبودنو گفتین...