منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
نامه ی دختر دانشجو به استاد !!!!!
خب چرا؟ این مسائل عادیه. یعنی هوا و حوس رو همه دارن. این دگ مشکل ایرانه ک مثل کشورهای خارجی فکری واسه این مشکل پیدا نکرده.
Major Geologist
ارسال #40
Feb 14, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
نامه ی دختر دانشجو به استاد !!!!!
نه پس همه رو با مرد بر دارم.
Major Geologist
ارسال #38
Feb 14, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
کجا؟ کاری داری می خوای بری؟ تا انتخاب واحدم بمون دگ. نمی خواد قرآن واسه من بخونی.
کجا؟ کاری داری می خوای بری؟ تا انتخاب واحدم بمون دگ. نمی خواد قرآن واسه من بخونی.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Feb 14, 2012
نامه ی دختر دانشجو به استاد !!!!!
اشتباه نفهمیدم. 1 ساعت دگ انتخاب واحدمه. همه رو استاد خانم بردارم.
Major Geologist
ارسال #36
Feb 14, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
نامه ی دختر دانشجو به استاد !!!!!
ای بابا. مگه دوستمون فرزانه رفیعی نگفت: بعضها استادای مرد پیشنهادای شرم آورانه به دختر می کنن! خب استاده از روی هوا و حوس همچین پیشنهادی میده دگ! بالطبع استادای خانم هم... (نمیشه دگ گفت.)
Major Geologist
ارسال #35
Feb 14, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
واووووووووووووو.... 9677 نفر تو سایت دانشگاه آنن! ای وای سرعت نیاد پایین خوبه.
واووووووووووووو.... 9677 نفر تو سایت دانشگاه آنن! ای وای سرعت نیاد پایین خوبه.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Feb 14, 2012
برم ببینم اوضاع سایت دانشگاه چطوره.
برم ببینم اوضاع سایت دانشگاه چطوره.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Feb 14, 2012
نامه ی دختر دانشجو به استاد !!!!!
چرا نه؟ استاد زن آدم نیست؟! استاد خانم مجرد هم داریم!
Major Geologist
ارسال #32
Feb 14, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
نامه ی دختر دانشجو به استاد !!!!!
منظور همچین اتفاقی تا حالا افتاده؟!
Major Geologist
ارسال #30
Feb 14, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
نامه ی دختر دانشجو به استاد !!!!!
اینایی که شما می گید من تجربه نکردم. نمیشه استاد زن به پسر نمره نده بعد استاده به پسره بگه بوس بوس؟!
Major Geologist
ارسال #29
Feb 14, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
از اول گریه نکردم که حالا بخوام بخندم. کمتر از 2 ساعت دگ انتخاب واحدمه استرس دارم.
از اول گریه نکردم که حالا بخوام بخندم. کمتر از 2 ساعت دگ انتخاب واحدمه استرس دارم.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Feb 14, 2012
نامه ی دختر دانشجو به استاد !!!!!
آخ نگو... خدارو شکر پسر شدیم استادا به خاطر نمره از این کارا باهام نکنن.
Major Geologist
ارسال #22
Feb 14, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
چه فرقی میکنه. اگه واست مهم بود نمی گفتی. بعد این همه مدت ک منو بیشتر شناختی هنوز حرفای روزای...
چه فرقی میکنه. اگه واست مهم بود نمی گفتی. بعد این همه مدت ک منو بیشتر شناختی هنوز حرفای روزای اولتو می زنی.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Feb 14, 2012
نامه ی دختر دانشجو به استاد !!!!!
خدا نصیب هیچ استادی نکنه. :smile:
Major Geologist
ارسال #20
Feb 14, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
چراغتم خاموش کردی ما نمی دونیم کی اومدی کی نیومدی!
چراغتم خاموش کردی ما نمی دونیم کی اومدی کی نیومدی!
Major Geologist
ارسال پروفایل
Feb 14, 2012
سلام دوباره. کمتر از 2 ساعت دگ انتخاب واحدمه.
سلام دوباره. کمتر از 2 ساعت دگ انتخاب واحدمه.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Feb 14, 2012
چرا؟ بد گذشته اینجا بهت؟
چرا؟ بد گذشته اینجا بهت؟
Major Geologist
ارسال پروفایل
Feb 14, 2012
چرا دخترها همیشه مرد پولدار را ترجیح میدهند؟
دنیا رو پول می چرخه.
Major Geologist
ارسال #101
Feb 14, 2012
تالار:
تالار مشاوره
من دارم میرم. کاری نداری؟
من دارم میرم. کاری نداری؟
Major Geologist
ارسال پروفایل
Feb 14, 2012
سلام. امشب انتخاب واحدمه. می خوام اگه خدا بطلبه 21 واحد بردارم.
سلام. امشب انتخاب واحدمه. می خوام اگه خدا بطلبه 21 واحد بردارم.
Major Geologist
ارسال پروفایل
Feb 14, 2012
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
6
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
8 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا