دوستان گرامي..
تاپيكي زده بودم با عنوان دفتر سخنگوي جنبش سبز باشگاه..
ميخواستم ببينم كجا رفته و چه بلايي سرش اومده..
خواهش ميكنم مدير محترمي كه پاكش كرده اعلام بكنه به انضمام دليل !
چون اصلا سياسي نبود!
واقعا نميدونستم كه تو باشگاه افرادي هستن كه حتي چشم ديدن رنگ سبز رو هم ندارن!