نتایح جستجو

  1. خيبر

    من از خدامه گنده تر از دهنش حرف بزنه!!

    من از خدامه گنده تر از دهنش حرف بزنه!!
  2. خيبر

    سلام داداش.. پيغام داده بودي كه كارم داري... در خدمتتم.

    سلام داداش.. پيغام داده بودي كه كارم داري... در خدمتتم.
  3. خيبر

    اره..اين چند وقت پست نده تا اخطارهات باطل شن..بعدش دوباره شروع كن. من اين واحد نتونستم زياد...

    اره..اين چند وقت پست نده تا اخطارهات باطل شن..بعدش دوباره شروع كن. من اين واحد نتونستم زياد بردارم متاسفانه.
  4. خيبر

    نه ابراهيم..من ميگم محتاط برو جلو..بهانه ي اخراج دستشون نده.

    نه ابراهيم..من ميگم محتاط برو جلو..بهانه ي اخراج دستشون نده.
  5. خيبر

    آه جبهه..كو برادرهاي من...؟

    آه جبهه..كو برادرهاي من...؟
  6. خيبر

    ابراهيم تاپيكات تنده..اخراج ميشي ها .. نكن..

    ابراهيم تاپيكات تنده..اخراج ميشي ها .. نكن..
  7. خيبر

    سلام ابراهيم.. ابراهيم به صلاحه كه عنوان تاپيك زير رو عوض كني...

    سلام ابراهيم.. ابراهيم به صلاحه كه عنوان تاپيك زير رو عوض كني.. http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=114484 اينطوري ديرتر تاپيك پاك ميشه!
  8. خيبر

    چرا چي شده؟!

    چرا چي شده؟!
  9. خيبر

    آره..چرا جوابمو داد..ايراد نداره..بزودي يك تاپيك جديد ميزنم!

    آره..چرا جوابمو داد..ايراد نداره..بزودي يك تاپيك جديد ميزنم!
  10. خيبر

    شرمنده...اينترنتم قطع شد..الان وصل شد..

    شرمنده...اينترنتم قطع شد..الان وصل شد..
  11. خيبر

    ولي شما بايد..بايد..و بايد كه جواب هاي تندتون رو به اين تندرو ها بدين.. اين وظيفه ي همه ي بچه...

    ولي شما بايد..بايد..و بايد كه جواب هاي تندتون رو به اين تندرو ها بدين.. اين وظيفه ي همه ي بچه هاس.. نزاريد حرف بزنن..تو نطفه پاسخ بدين تا زبون در نيارن!
  12. خيبر

    نه بابا فراموش چيه.. :دي يادم هس منتها فعلا حكمت بر سكوته :دي

    نه بابا فراموش چيه.. :دي يادم هس منتها فعلا حكمت بر سكوته :دي
  13. خيبر

    نه بابا فراموش چيه.. :دي يادم هس منتها فعلا حكمت بر سكوته :دي

    نه بابا فراموش چيه.. :دي يادم هس منتها فعلا حكمت بر سكوته :دي
  14. خيبر

    در خدمت هستيم.. منتها بيشتر ميخونم تا اينكه بنويسم.

    در خدمت هستيم.. منتها بيشتر ميخونم تا اينكه بنويسم.
  15. خيبر

    دفتر مدیریت تالار گفتگوی آزاد [محلّ ارسال انتقادها و پيشنهادهای شما]

    مدير عزيز.. گره اي كه با دست باز ميشه رو با دندون باز نكنيد.. تاپيكهايي كه واقعا محتواي سياسي ندارن رو پاك نكنيد. يعني از نظر شما هر تاپيكي كه اسم سبز توش باشه بايد پاك بشه؟! لطفا جوابگو باشيد.
  16. خيبر

    شكست نفسي ميفرماييد..

    شكست نفسي ميفرماييد..
  17. خيبر

    نظرتون راجع به سیگار کشیدن خانمها چیست؟با دلیل لطفا..

    اول از همه بايد براي جامعه اي افسوس خرد كه استايل روشنفكريش سيگاره!! يا خيلي كاراي نادرست ديگه.. اينكه بين زن و مرد تفاوتي نيست .. بله بنده هم به اين معتقد هستم..منتها زن ها بدليل شرايط فيزيكي كه بدنشون داره خوب زودتر اسيب ميبينن!
  18. خيبر

    دفتر مدیریت تالار گفتگوی آزاد [محلّ ارسال انتقادها و پيشنهادهای شما]

    دوستان گرامي.. تاپيكي زده بودم با عنوان دفتر سخنگوي جنبش سبز باشگاه.. ميخواستم ببينم كجا رفته و چه بلايي سرش اومده.. خواهش ميكنم مدير محترمي كه پاكش كرده اعلام بكنه به انضمام دليل ! چون اصلا سياسي نبود! واقعا نميدونستم كه تو باشگاه افرادي هستن كه حتي چشم ديدن رنگ سبز رو هم ندارن!
  19. خيبر

    زنگ زدي به شهراد يا نه؟!

    زنگ زدي به شهراد يا نه؟!
  20. خيبر

    ما كوچيك شما هستيم.. خوبي شما؟!

    ما كوچيك شما هستيم.. خوبي شما؟!
بالا