من با شما نبودم نه؟!
من با اون دوست عزيز بودم كه حمد الله خودشون جواب دادن..
بهتره تو كار بقيه دخالت نكنيم!
ببين..
منم دل خوشي ندارم..چون ميدونم داره مستقيم بر ضد منافع اين مملكت قدم برميداره!
پس ازش حمايت نميكنم!
من به مهندس راي دادم اما كم هم پيش مياد از مهندس دفاع بكنم!
اگر واقعا دلت براي...