You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
کوچولوی قرمزی؟[IMG]
[IMG]
-
نمیدونم از چی قهر کرده چند روزه نیومده ..
من این روزا رو پیش بینی کرده بودمااا ..:d
-
خب دیگه من برم..شب بخیر[IMG]
-
هههه دماغ سوخته میخریم...:D.. تابلو بودیی [IMG]
-
چی؟ حدسم اینه که میخوای نمک بپرونی..:دی
-
-
دستت درد نکنه خدمت بزرگی به باشگاه مهندسان کردی..:D
-
چرا دوروغ میگی تو این گلو چیدی؟:D
-
-
-
-
-
خو یخچالم بیار هر وقت خواستیم چیزی برداریم ..:D
واقعا تو منو نداشتی چیکار میکردی؟کی ازت تعریف میکرد:D
-
آره میبینی با چه کسایی شدیم 70 میلیون نفر ..[IMG]
اتفاقا خیلی بهش خوش میگذره آخه دیوونه که عذاب و اینا نمیدونه چیه ..:D
-
باشه منم الان با میز میام ..ما قهوه میخوریم ..:D
آره کلی ازت تعریف کردم ..[IMG]
-
آره معلومه..حتما الانم داری با کمد چایی میخوری و گپ میزنی..[IMG]
نه جلوی سرت حرف زدم ..ذکر خیرتو کردم ..:razz:
-
قسمت سختش همین حالشه ..:D...آخه حالشم یادش نمیاد :D
نه نمک اون تو اقیانوس آرام هم حل نمیشه خیالت راحت ..روی صحرای بزرگ آفریقا رو کم کرده ..:D
-
[IMG]
نگرانت شدم ....خوبی الان؟نکنه تب داری..[IMG]
-
نکنه میشینی با آینه هم گپ میزنی؟
کلهم قاطی کردیااا..[IMG]
-
آره فکر خوبیه ..فقط یه فکریم برا حالش کنیم ...:D
نه باو نمکش کجا بود ..فقط قیافه ش از بس زشته شبیه شوره زاره ..:D