:cry::cry:
خدا کنه آجی جونم...آخه این چه کارایی با بچه های مردم میکنن آخه...حداقل از قطر کتابا کم کنن...چی کار کنم...خودم انتخاب کردم...ولی آجی خداییش کار و درس ما نسبت به بقیه رشته ها خیلی بیشتره...تازه من روزی 4 ساعت تو راهم...از کرج تا تهران...انقده خسته کننده اس...باید 6 صب راه بیوفتم...دیشب...