You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
S
میس دوسی...تازه تو فکل بودم عفضش تنم!!!!!
-
S
فک کنم حسابی هم بد مزه شده...خودم نخوردم:D
ماکارونی هول هولی!!!!
-
S
ممنون فریبا جونم...ناهار خوردی؟؟!!
من تازه اون موقع رفتم ناهار درس کردم:D
-
S
سلاممممممممممممممم...
میسی دوسی!!!
ما خوفیم شوما خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
-
-
-
-
-
-
S
خواهش میشه...
راستی اسمم پرنیانه:redface:
-
S
سلام...فریبا جون عکسو میبینی؟؟!!
-
-
-
-
S
سلام داداشی گلم
خووبی شما؟؟!!
-
S
فریبا جونم...
خداحافظت باشه...شبت خوش عزیزم
-
S
بلی داداشی...صب کن آن شم...
-
S
سلاممممممممممممم...خدا رو شکر...تو خوبی؟؟!!
نه داداشی...اتفاقا" خوشحال میشم حرفاتو باهام میزنی و مثه یه خواهر واقعی باهام درد دل میکنی...
-
S
خدا رو شکر...
آجی جونم میسی بابت قوت قلب...تازشم میدونستی من و تو تو یه ماه دنیا اومدیم؟؟!!
منم 30 بهمن دنیا اومدم:D
مواظب خودت باش...شبت قشنگ