You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
-
S
اصلا" سنتون بهتون نمیاد...
-
S
فدات شمممممممممم...معماری میخونی دیگه؟؟
-
-
S
اگه زنده بودم تا فردا به امید خدا حتما"
-
S
:cry::cry:
منم میخوام...خو باشه...بهت میدم...ولی تو بهم بدیااااااااااااااااااا...باشه؟؟
-
S
ممنون...ماشاالله...
من تولد 30 بهمنم:redface: 71
-
S
چون که خودم عاشق کیک شکلاتیم...به هیشکی نمیدم...همش مال خودمه...خودم موخوام بخورمش تهناییییییییییییییی
-
-
S
میسییییییییییییییی:redface:
خدا پشت و پناهت...امیدوارم سالم برسی خونه:D
کیکم نمیدم...مال خودمه دوس ندارم
-
S
به سلامتیییییییییییییی...
منم فردا تولدمه:redface:
-
S
یه چار پنج بار غذا سوخته میخوره چیزی نمیشه...قدر زندگی رو میدونه آقامون!!!
چند سالته؟؟...من 71 ام
-
S
آره درس میگی...
راستی اسمت چیه؟؟
-
-
S
آخییییییییییییی...عیب نداره بابا
-
S
یاد میگیره بابا!!!
ولی زودتر یاد بگیر...آشپزی خیلی شیرینه
-
S
باشه!!!!
عفضش نمیتونم...نی نی ام کادوه!!!خودم خیلی خیلی دوسش دارم
-
S
آخیییییییییییی...منم دوس دارم...باور کن دست پختمم خوبه ولی امروز خیلی بد شد...
بیخیال خوردن دیگه تموم شد:D