نتایح جستجو

  1. S

    ترم یک:)

    ترم یک:)
  2. S

    خدا رو شکر...ترم چندی؟؟؟

    خدا رو شکر...ترم چندی؟؟؟
  3. S

    دوسش میداری؟؟؟

    دوسش میداری؟؟؟
  4. S

    اصلا" سنتون بهتون نمیاد...

    اصلا" سنتون بهتون نمیاد...
  5. S

    فدات شمممممممممم...معماری میخونی دیگه؟؟

    فدات شمممممممممم...معماری میخونی دیگه؟؟
  6. S

    میسی عزیزم

    میسی عزیزم
  7. S

    اگه زنده بودم تا فردا به امید خدا حتما"

    اگه زنده بودم تا فردا به امید خدا حتما"
  8. S

    :cry::cry: منم میخوام...خو باشه...بهت میدم...ولی تو بهم بدیااااااااااااااااااا...باشه؟؟

    :cry::cry: منم میخوام...خو باشه...بهت میدم...ولی تو بهم بدیااااااااااااااااااا...باشه؟؟
  9. S

    ممنون...ماشاالله... من تولد 30 بهمنم:redface: 71

    ممنون...ماشاالله... من تولد 30 بهمنم:redface: 71
  10. S

    چون که خودم عاشق کیک شکلاتیم...به هیشکی نمیدم...همش مال خودمه...خودم موخوام بخورمش...

    چون که خودم عاشق کیک شکلاتیم...به هیشکی نمیدم...همش مال خودمه...خودم موخوام بخورمش تهناییییییییییییییی
  11. S

    اسم من پرنیانه

    اسم من پرنیانه
  12. S

    میسییییییییییییییی:redface: خدا پشت و پناهت...امیدوارم سالم برسی خونه:D کیکم نمیدم...مال خودمه...

    میسییییییییییییییی:redface: خدا پشت و پناهت...امیدوارم سالم برسی خونه:D کیکم نمیدم...مال خودمه دوس ندارم
  13. S

    به سلامتیییییییییییییی... منم فردا تولدمه:redface:

    به سلامتیییییییییییییی... منم فردا تولدمه:redface:
  14. S

    یه چار پنج بار غذا سوخته میخوره چیزی نمیشه...قدر زندگی رو میدونه آقامون!!! چند سالته؟؟...من 71 ام

    یه چار پنج بار غذا سوخته میخوره چیزی نمیشه...قدر زندگی رو میدونه آقامون!!! چند سالته؟؟...من 71 ام
  15. S

    آره درس میگی... راستی اسمت چیه؟؟

    آره درس میگی... راستی اسمت چیه؟؟
  16. S

    وقت هست واسه این چیزا:D

    وقت هست واسه این چیزا:D
  17. S

    آخییییییییییییی...عیب نداره بابا

    آخییییییییییییی...عیب نداره بابا
  18. S

    یاد میگیره بابا!!! ولی زودتر یاد بگیر...آشپزی خیلی شیرینه

    یاد میگیره بابا!!! ولی زودتر یاد بگیر...آشپزی خیلی شیرینه
  19. S

    باشه!!!! عفضش نمیتونم...نی نی ام کادوه!!!خودم خیلی خیلی دوسش دارم

    باشه!!!! عفضش نمیتونم...نی نی ام کادوه!!!خودم خیلی خیلی دوسش دارم
  20. S

    آخیییییییییییی...منم دوس دارم...باور کن دست پختمم خوبه ولی امروز خیلی بد شد... بیخیال خوردن دیگه...

    آخیییییییییییی...منم دوس دارم...باور کن دست پختمم خوبه ولی امروز خیلی بد شد... بیخیال خوردن دیگه تموم شد:D
بالا