ای بابا سخت نگیرین...
مهم دوستی و دوست داشتن هست...حالا طرفمون قد ظرفیت خودش برخورد میکنه...شما ببین هدفت از دوستی چیه...بزرگ کردن خودت؟؟!!...بزرگ کردن دنیات؟؟!!...چیز جدید یاد گرفتن؟؟!!...حال خوب؟؟!!...خب همه اینا به خودتون و دیدتون بستگی داره نه طرفتون!!!...دنیا دو روزه با حال خوب بگذرونینش و...