سلام...خواهش میکنم...بازم دعا میکنم هر چی خیرتون هست اتفاق بیوفته...
آخه الان فقط جوابها اینه..........زیاد...............خب به درد نمیخوره که...ما هممون تو روز خیلی گناه میکنیم و جالبش اینجاس که میدونیم داریم گناه میکنیم!!!...با اعتراف کردن به این کاری که همهمون تو وجودمون بهش اعتراف میکنیم...