:gol:أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ:gol:
پارمهر جونم ایشالا زودی خوب میشی بر میگردی
همه ی ما چشم انتظاریم تا صحیح و سالم ببینیمت
به امید بازگشتت اونم با صحت و سلامت کامل
دلمون واست تنگ میشه تا اون موقع
کچل همه ی کمپوتا و تنهایی بخوری من میدونم و تو!
آندرستند؟؟:D...
ای که کچل شم اگه ناز کنم:|:d
بابا این بچه ها سوال خصوصی میپرسن:|
اینه که دلم نمیخواد بشینم:|
بعدشم،یکیو بشون که سابقش زیاد باشهنه من بدبخت:-"
پارمهر بنده خدا هم الان زیر تیغ عمله:cry:
ایشالا زودی بر میگرده،خودشم راضیه که صندلیشو بزنی:d
آوا جان عزیزم تولدت مبارک
امیدوارم با بزرگتر شدنت شادیها و موفقیت هاتم به همون اندازه بزرگتر شن
خانوم دکتر امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی قربونت بشم
با آرزوی بهترینها برای تو دوست گلم:gol: