[img] الان اینطوریم
خوفی دخملی؟عسیسم بابات همش میرم دختر بازی من عصبانی شدم حتی وفتی بهش گفتم همسر سابق دلیلش رو نپرسید
بعدشم من واقعنی داشتم ازدواج میکردم تحت تاثیر بودم[img]
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
خو اخلاقم اینجوریه چرا ضایع ام میکنی:razz:
دیگه واقعا باید برم مامی با سیستم کار داره
بابای همسرسابق:redface::heart::gol: