You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
من دوست دارم برم کیش
کرج دوست ندارم
ترم چندی؟
-
سلام نه من اهوازی هستم چطور؟
-
تامممممممم پاس بده اینور هواتو دارم
-
یعنی ما ادما از اینا کمتریم
-
هم بین المللی داره هم ازاد هم علمی کاربردی من اینو انتخاب کردم
ترم اخر هستم
-
-
منظورتون اینه که رشته های دیگه ای هم داره یا نه؟
-
-
-
نه کاردانی هستم
ایشاالله واسه کارشناسی میخوام برم علمی کاربردی کیش
-
اییییییییییییییییییییییییییییی
-
ولی باید منتظر شما پسرا بمونیم تا خدمتتون تمام بشه[img]
-
-
اخی خیلی سخته یه شهر دیگه
ازاد میخونم
-
چی؟
حالا چرا لرستان رو انتخاب کردی؟
-
-
2. صدام حسین ( اجرای حکم اعدام پس دادگاهی قانونی )
-
خوبه موفق باشید
بپرسید من جواب میدم
رشتتون چیه؟
-
فکر کنم عکس جوونیا انجلینا باشه