نتایح جستجو

  1. rahajo0on

    [IMG]خدا نکنه عزیزم

    [IMG]خدا نکنه عزیزم
  2. rahajo0on

    حاضری مدیر اینجا بشی؟؟

    ممنون پس حتما موزاحیم اولام:redface:
  3. rahajo0on

    سلام آجی معصومه جوونه خودم چطولی؟ باشه عزیزم سفارش مخصوص میدم[IMG]

    سلام آجی معصومه جوونه خودم چطولی؟ باشه عزیزم سفارش مخصوص میدم[IMG]
  4. rahajo0on

    حاضری مدیر اینجا بشی؟؟

    :Dخوب من از اول بچه آرومی بودم یوخ بابا مئه اولار منن بابک بیری بیریمیزی سایمیاخ؟؟؟؟؟ جریانی وار هی ایستیردیم بیلئوه خصوصی ویرم ایشیم واریدی ولی گوردوم اخلاقین عوضلنیب منن ایشیم اولمادی:cry::(
  5. rahajo0on

    سلام زهره جوونم قلبونت ملسی خانومی

    سلام زهره جوونم قلبونت ملسی خانومی
  6. rahajo0on

    سلام حاج عموی خودمون ممنونم[IMG] آره عمو فقط گلاشم در بیاد تکمیله[IMG]

    سلام حاج عموی خودمون ممنونم[IMG] آره عمو فقط گلاشم در بیاد تکمیله[IMG]
  7. rahajo0on

    حاضری مدیر اینجا بشی؟؟

    :cry:یاخجی دا گولمئرم
  8. rahajo0on

    با آجی زهرای من مهربون باش اون آجی یکی یدونمه هااااااااا[IMG]

    با آجی زهرای من مهربون باش اون آجی یکی یدونمه هااااااااا[IMG]
  9. rahajo0on

    حئله نیه کوسوسن؟[IMG]

    حئله نیه کوسوسن؟[IMG]
  10. rahajo0on

    سلام آجی جوونم بابکککککککککککککککککککککک؟ الان باهاش برخورد موکنم[IMG]

    سلام آجی جوونم بابکککککککککککککککککککککک؟ الان باهاش برخورد موکنم[IMG]
  11. rahajo0on

    سلام قند عسل مامانی آهان عب نداره به کارات برس عزیز دلم[IMG] بابا مدیر دخمل همکار مدیر چه شود[IMG]

    سلام قند عسل مامانی آهان عب نداره به کارات برس عزیز دلم[IMG] بابا مدیر دخمل همکار مدیر چه شود[IMG]
  12. rahajo0on

    حاضری مدیر اینجا بشی؟؟

    :biggrin:دیدم بابا شوخی نمودم البته سن بولوسن شوخلوخ دی;)
  13. rahajo0on

    نمنه تاپیپ بو دنی؟[IMG]

    نمنه تاپیپ بو دنی؟[IMG]
  14. rahajo0on

    باشه پس با شوورم مشورت موکنم خبر میدم[IMG]

    باشه پس با شوورم مشورت موکنم خبر میدم[IMG]
  15. rahajo0on

    حاضری مدیر اینجا بشی؟؟

    ندارم آهنگشو ممنون میشم بفرستی :Dنوچ اون من نبودم
  16. rahajo0on

    [IMG]

    [IMG]
  17. rahajo0on

    برا من قهرمان بازی در نیار می دونم الان خدا خدا می کنی من اخراجت نکنم [IMG]نگران نباش هنو ور دل...

    برا من قهرمان بازی در نیار می دونم الان خدا خدا می کنی من اخراجت نکنم [IMG]نگران نباش هنو ور دل خودمون می مونی
  18. rahajo0on

    حاضری مدیر اینجا بشی؟؟

    بالاخره کیا موخان مدیر این بخش بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لیست رو اعلام کنین بدم از بیخ بابک همشونو اخراج کنه
  19. rahajo0on

    چیزی که لازم نیس ولی هر چی کرمته ور دار بیار[IMG]

    چیزی که لازم نیس ولی هر چی کرمته ور دار بیار[IMG]
  20. rahajo0on

    [IMG]دانی داری شیطنت موکنی هااااااااااااااااااااااااااااااا من خودم الان مدیر نامحسوسم اخراج...

    [IMG]دانی داری شیطنت موکنی هااااااااااااااااااااااااااااااا من خودم الان مدیر نامحسوسم اخراج میشی هاااااااااااااا[IMG]
بالا