You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
[IMG]نه دیگه من به شوور مدیر 1000000005 تا اطمینان دارم
دخمله همسایه رو هم با گیسای خودش حلق آویزش موکنم[IMG]
-
-
-
[IMG]آره باید مثل یه شیر زن سر ببرن
-
[IMG]آی یاپیشیر بونان باش باشا ویرماخ
[IMG]آفلین
-
پس آجی می بریم با خودمون تا از اول با حقایق رویرو شن[IMG]
-
[IMG][IMG]آره اون موقعست که از جامعهترد بشن
-
[IMG]آره روح لطیفشون آسیب می بینه
-
فقط باید بچه ها نباشن چوون دیدن این صحنه ها براشون خوب نیس[IMG]
-
[IMG]نوه جوون چه پزی بدیم ما
[IMG]حرف کلفت نزن که دخمله چش سفید همسایه یادم میوفته
[IMG]باید مواظب بابابزرگتم باشی تا زیر سرش بلن نشه
-
[IMG]بابک بیر گد تاپیک تبریکیوه باخ
-
-
حمید پس از در افتادن با مریمی و رها============>[IMG]
-
نه آجی شوورم اغفال نمیشه[IMG]
موخای برم حمید رو بزنم بکشمش محض احتیاط؟ :دی
-
[IMG]سلام نوه خجشلم
میبینی چه کیفی میده بابا مدیر داشتن[IMG]
-
[IMG]یهنی فک می کنه چوون مدیر شده میره یه زن دیگه میگیره؟
-
[IMG]مامانی زود بیا دیگه
[IMG]به خاطر بی محتوا بودن تالار آزاد و اسپم بی اندازه
-
[IMG]آجی فقط سوالاش کوتا باشه خسته نشم[IMG][IMG]
میگم آجی چه جوی منو برداشته:دی[IMG][IMG]
-
[IMG]سلام مامان خجشل مجشلم
چطولی ؟
مامانی برا همیشه اومدی دوباره یا زود میلی؟
نه مامانی مگه میشه هوای ماهارو نداشته باشه[IMG]
-
آره دیگه اون قدر می چسبه
تا میره اون ور میشینم رو صندلیه مدیریتش کیف موکنم[IMG]