:(نه چوون در حد بابک مطالعه و اطالاعات در هر زمینه ایی رو ندارم:cry: که بتونم با آگاهی تو در هر زمینه
شرکت کنم و پاسخگو باشم:cool:
:Dولی حاظرم مدیر بخش معماری باشم چوون تو یه فروم دیگه مدیر هستم و می تونم ادارش کنم:cool:
:redface:ممنون میشم مدیریت معماری رو بدن بهم:surprised::biggrin::biggrin: