:Dما خودمون زیاد مهم نیس ماهی بگیریم یا نه
به قول تو سال نو و عیدی رو اکشه:surprised::biggrin:
:cry:باشه حالا تو خواستی بگیر:surprised::biggrin:
:biggrin:
:biggrin:
:surprised:نهههههههههههه
من همیشه برای این باشگاه عزیز و محترم فعالیت های خالصانه ایی در هر زمینه( اعم از تخصصی و عمومی و
شیطنت گونه) داشته ام و شایعه ماموریت از طرف هر مدیر رو شدیدا تکذیب می کنم:surprised::biggrin:
تکبیر:D