نتایح جستجو

  1. زهرا فرشید

    از وقتی اون اواتارو گذاشتم همه بهم میگن بدااخلاق منم برش داشتم

    از وقتی اون اواتارو گذاشتم همه بهم میگن بدااخلاق منم برش داشتم
  2. زهرا فرشید

    حریف می طلبمممممممممممممممممم

    حریف می طلبمممممممممممممممممم
  3. زهرا فرشید

    [IMG] بگیرش برای توههههههه

    [IMG] بگیرش برای توههههههه
  4. زهرا فرشید

    خوش امدید ایشالله بیشتر شما رو ببینیم

    خوش امدید ایشالله بیشتر شما رو ببینیم
  5. زهرا فرشید

    وووووووووووووووووووووووووووووووووو عالیه سلام 85 خوبی؟ منم مدل 65

    وووووووووووووووووووووووووووووووووو عالیه سلام 85 خوبی؟ منم مدل 65
  6. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    اجازه میدید من برم؟؟؟؟
  7. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    شیروم بوشهر اره متاسفانه الان موقع برداشت گندم بود...زحمات کشاورزا هدر رفت:cry:
  8. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    اره اینجا شده شمال ... صبح هم که خورموج بودم بارون بود انگار تمام بوشهر بارونه
  9. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    واقعا من تبعیض قائل میشم؟؟؟
  10. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    حسوووووووووووودددددددددد...به امیرمسعودم حسادت کردی؟؟؟:D
  11. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    جدا؟؟؟چیکار کنم؟؟:redface:
  12. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    کمی واضح تر نمیشه بگی؟؟ افشین یادته من قدیما با توپ و تانک بات حرف میزدم میگفتی مهربونم الان که میگم افشین عزیزم میگی نامهربون؟
  13. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام احمدجان خوبی؟ خوش اومدی منم خوبم الهی شکر:gol: قربونش برم ...بچی خودمه دیگه :gol:
  14. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    اره جدی پرسیدم...بگو...
  15. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بچه ها یه سوال؟؟؟؟ چرا قدیمیا همیشه به من میگقتن باغبان مهربون ( با خرس مهربون اشتباه نگیرید)؟؟؟؟ اما اعضای جدید میگن باغبان نامهربون ، باغبان خشن ، باغبان پلیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  16. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :surprised::eek::surprised: من که همش مهلبونم:surprised:
بالا