دوست عزیزم احتمالا مبتلا به مگس سفید و کنه باهم شدن ...با گرم شدن هوا خود به خود مگس سفید کم میشه ولی در هوای گرم و خشک کنه ها بیشتر هم میشن...اون تار عنکبوتا مال کنه هاست ...
اون اب تنباکو رو تکرار کن ....
میتونی بری سموم کنه کش هم که تو بازار هست بخری ...