دیروز رفتم با دوستم کافی شاپ یه چیزی کوفت کنیم مهمون من.
1 ساعت تمام نشستیم اون یارو منو بیاره.
بعد عصبی شدم دست به کمر رفتم جلو صندوق دار گفتم اه این چه وضشه به این اقایون یه مرخصی 10 روزه بدین برن چشماشونو عمل کنن 1 ساعت ما اونجا نشستیم 2 نفر ادم به این گندگی رو نمی بینن که نمیان یه منو بدن؟؟؟...