منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
من به این زودی ج میدم تو به چشای من چیکار داری بله؟
من به این زودی ج میدم تو به چشای من چیکار داری بله؟
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
بله که زود ج میدم:razz:
بله که زود ج میدم:razz:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
اولین قدم برای خداشناسی خود شناسیه خخخخخخخخخخ:D
اولین قدم برای خداشناسی خود شناسیه خخخخخخخخخخ:D
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
چ عجب تو جواب ما رو میدی
چ عجب تو جواب ما رو میدی
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
خخخخخخ خوب خودتو میشناسیا:biggrin:
خخخخخخ خوب خودتو میشناسیا:biggrin:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
آقا نمیخوام والا نمیخوام:D
آقا نمیخوام والا نمیخوام:D
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
حسش نیست.بذار رو دستش باد کنه خخخخخخ:D
حسش نیست.بذار رو دستش باد کنه خخخخخخ:D
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
آره بدجوری زدن تو ذوقم. البته اون موقع21 سالم بود و جوون ناپخته اون موقع ی شغل دولتی داشتم الان...
آره بدجوری زدن تو ذوقم. البته اون موقع21 سالم بود و جوون ناپخته اون موقع ی شغل دولتی داشتم الان همون شغل+یه شرکت درجه3 راه و ساختمان با دوستم دارم که تو جنوب استانمون کار میکنه از شغلم فعلا مرخصی بدون حقوق گرفتم شرکتمم دوستم میچرخونه
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
نه باووووووو چن روز پیش.ولی دیگه وقت نکردم دوباره برم خخخخخخ:biggrin:
نه باووووووو چن روز پیش.ولی دیگه وقت نکردم دوباره برم خخخخخخ:biggrin:
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
رفتم بخرم تموم کرده بود گفت برو فردا بیا خخخخخخخخخخ:D
رفتم بخرم تموم کرده بود گفت برو فردا بیا خخخخخخخخخخ:D
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
پول داشتم ولی زیاد نداشتم شغل داشتم ولی درآمد آنچنانی نداشتم ماشین و خونه م که نداشتم این شد که...
پول داشتم ولی زیاد نداشتم شغل داشتم ولی درآمد آنچنانی نداشتم ماشین و خونه م که نداشتم این شد که منو با تیپ پا مینداختن بیرون:(
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
آره رفتم ولی منو با تیپ پا انداختن بیرون:D واسه همینه که ترجیح میدم دیگه زن نگیرم و تنها...
آره رفتم ولی منو با تیپ پا انداختن بیرون:D واسه همینه که ترجیح میدم دیگه زن نگیرم و تنها باشم.چون هنو جای اون تیپ پاها درد میکنه:(
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
خخخخخخ منم 3بار رفتم خواستگاری بهم دختر ندادن.پس به همین خاطر بود اونام میخواستن تنها باشن :D...
خخخخخخ منم 3بار رفتم خواستگاری بهم دختر ندادن.پس به همین خاطر بود اونام میخواستن تنها باشن :D الانم من به حرف اونا رسیدم که تنهایی بهتره:)
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
چی شد به حرف من رسیدی تو:D
چی شد به حرف من رسیدی تو:D
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
من وسایلم جمه ما پسرا مثه شوما دخترا نیستیم که دو روز طول بکشه وسایل جمع کنیم. به 10 دقیق نکشیده...
من وسایلم جمه ما پسرا مثه شوما دخترا نیستیم که دو روز طول بکشه وسایل جمع کنیم. به 10 دقیق نکشیده وسایل من جمع میشه:)
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
بیخیال معماری من همین تنهایی رو ترجیه میدم
بیخیال معماری من همین تنهایی رو ترجیه میدم
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
قبوله.دلم واسه یه دوره همیه خونوادگی تنگ شده:(
قبوله.دلم واسه یه دوره همیه خونوادگی تنگ شده:(
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
خخخخخخ راس میگه خو:D
خخخخخخ راس میگه خو:D
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
خوش بحالت.برعکس اونجا خونه من پر از سکوت و تنهایی هیچ صدایی نیست بجز صدای صفحه کلید که من کلماتو...
خوش بحالت.برعکس اونجا خونه من پر از سکوت و تنهایی هیچ صدایی نیست بجز صدای صفحه کلید که من کلماتو تایپ میکنم به این میگن زندگی:)
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
نه والا من منظور شناسیم خوب نیست بخدا:(
نه والا من منظور شناسیم خوب نیست بخدا:(
یکی از بچه ها
ارسال پروفایل
Nov 23, 2014
1
2
3
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
1 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا