اون سوتي والدز بود اين والدز اگه توي يه بازي سوتي نده بازي بازي نميشه
ما اول گند زده بوديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟90 دقيقه تيم حريف توي خونه خودش تو قوطي بودن !فقط 20 خورده اي زلاتان زلزله شوت تو چهارچوب داشت بگير تا بقيه!!!!!!
تيم يعني اين....برو براي بچه محلاتونم تعريف كن