نتایح جستجو

  1. C

    شب شما هم بخير دوست عزيز به باشگاه مهندسان خوش اومدين

    شب شما هم بخير دوست عزيز به باشگاه مهندسان خوش اومدين
  2. C

    سلام ابجي سوگند خوبي؟ ميگم سراغي از داداشت نمي گيري

    سلام ابجي سوگند خوبي؟ ميگم سراغي از داداشت نمي گيري
  3. C

    واحد شهریار_شهر قدس

    :w24:
  4. C

    ممنون پيرجو جان ...كارت درسته;)

    ممنون پيرجو جان ...كارت درسته;)
  5. C

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=135616 ممنون ميشم پيرجو جان اينو خودت رسيدگي كني

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=135616 ممنون ميشم پيرجو جان اينو خودت رسيدگي كني
  6. C

    افرين دختر خوب شب شما هم همونايي كه گفتين

    افرين دختر خوب شب شما هم همونايي كه گفتين
  7. C

    خوشم مياد كاربراي تالار خيلي باهوش هستن

    خوشم مياد كاربراي تالار خيلي باهوش هستن
  8. C

    اااااااااااي روزگار ديگه ابجي اينم تقدير من بوده

    اااااااااااي روزگار ديگه ابجي اينم تقدير من بوده
  9. C

    خب اين حرفارو ول كن چه خبر از استاتيك:w25:بهت گفته بودم اين استاتيك شتري هست كه در خونه هر...

    خب اين حرفارو ول كن چه خبر از استاتيك:w25:بهت گفته بودم اين استاتيك شتري هست كه در خونه هر مهندسي ميشنه فقط براي بعضي ها يكم بيشتر ميشينه:w25:
  10. C

    خودا نه خدا:D شوخي كردم يكم ضربان قلبتون برگرده سرجاش;)

    خودا نه خدا:D شوخي كردم يكم ضربان قلبتون برگرده سرجاش;)
  11. C

    ديگه ما اينم ديگه:w02: تازه كجاشو ديدي:w01:

    ديگه ما اينم ديگه:w02: تازه كجاشو ديدي:w01:
  12. C

    ديدي كه به عنوان تيم اول رفيتم بالا:w01: از استون ويلا چه خبر؟:w02::w25:

    ديدي كه به عنوان تيم اول رفيتم بالا:w01: از استون ويلا چه خبر؟:w02::w25:
  13. C

    اون سوتي والدز بود اين والدز اگه توي يه بازي سوتي نده بازي بازي نميشه ما اول گند زده...

    اون سوتي والدز بود اين والدز اگه توي يه بازي سوتي نده بازي بازي نميشه ما اول گند زده بوديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟90 دقيقه تيم حريف توي خونه خودش تو قوطي بودن !فقط 20 خورده اي زلاتان زلزله شوت تو چهارچوب داشت بگير تا بقيه!!!!!! تيم يعني اين....برو براي بچه محلاتونم تعريف كن
  14. C

    پس ميخواستي نبره تيم قدره حريف نداره ........ ضربه كاشترو ديدي[IMG]

    پس ميخواستي نبره تيم قدره حريف نداره ........ ضربه كاشترو ديدي[IMG]
  15. C

    :w18:

    :w18:
  16. C

    سلام بر استاد بزرگ از اين ورااااااااااااا

    سلام بر استاد بزرگ از اين ورااااااااااااا
  17. C

    ممنون :w15::w15:

    ممنون :w15::w15:
  18. C

    سلام:w01: من دارم ميرم بخوابم فقط گفتم عيدي من يادت نره نپيچوني كه اساسي حالتو مي گيرم شك مكن:w02:

    سلام:w01: من دارم ميرم بخوابم فقط گفتم عيدي من يادت نره نپيچوني كه اساسي حالتو مي گيرم شك مكن:w02:
  19. C

    شب شما هم بخير ابجي

    شب شما هم بخير ابجي
  20. C

    ممنون ابجي الان دارم ميرم فردا صبح زود شروع ميكنم تمام ثواب هارو جمع ميكنم:d

    ممنون ابجي الان دارم ميرم فردا صبح زود شروع ميكنم تمام ثواب هارو جمع ميكنم:d
بالا