نتایح جستجو

  1. C

    #& طرفداران بارسلونا &#

    منم تبريك ميگم
  2. C

    :w05:

    :w05:
  3. C

    ابجي بيخيال يه بازي ارزش اينو نداره الكي حالت خوف نباشه بخند ايشالا بازي برگشت جبران ميكنيد...

    ابجي بيخيال يه بازي ارزش اينو نداره الكي حالت خوف نباشه بخند ايشالا بازي برگشت جبران ميكنيد افسايد نبود ابجي ...فقط يكم دماغ زلاتان از بازيكن شما چلوتر بود ...:D تازه مگه دربازه بان شما چندتا موقعيتو نگرفت درباره پويولم ميدوني چرا انقدر خوب بازي ميكنه ..پويول بهتريم مدافع جهان نيست فقط با غيرت...
بالا