ابجي بيخيال يه بازي ارزش اينو نداره الكي حالت خوف نباشه بخند ايشالا بازي برگشت جبران ميكنيد
افسايد نبود ابجي ...فقط يكم دماغ زلاتان از بازيكن شما چلوتر بود ...:D
تازه مگه دربازه بان شما چندتا موقعيتو نگرفت درباره پويولم ميدوني چرا انقدر خوب بازي ميكنه ..پويول بهتريم مدافع جهان نيست فقط با غيرت...