خو ببین من اینقد خوبم و طرفدار دارم که از هر قشری خواهان دارم ..[IMG]
ولی بعضیاشون در حد کلاس من نیستن اونا رو پاس میدم به این و اون ..
این کیس هم مال تو ..به جان خودت راه نداره باید بگیریش ..:D..تازه خودشم به تو راضیه ..:D
همیشه زیر پروبال جک و جونورا رو میگیری ..آخی طفلک آدمی که هیچکس محلش نزاره خو معلومه میره با یه شتر دوست میشه ..:D
قدرشو بدون تنها کسیه که تحویلت میگیره ..:D