نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    کوفت خل و چل .. کله کلاگیسی[IMG]

    کوفت خل و چل .. کله کلاگیسی[IMG]
  2. GAME_OVER

    نه پرسپولیسی بارسا هستم ..[IMG]

    نه پرسپولیسی بارسا هستم ..[IMG]
  3. GAME_OVER

    کوفت خو خودت گفتی بابا آلبوم ..منم فکر کردی شاید میخوای نشون بدی ..:D

    کوفت خو خودت گفتی بابا آلبوم ..منم فکر کردی شاید میخوای نشون بدی ..:D
  4. GAME_OVER

    سلام .. اینم آلبوم عکساشه ..:D http://www.www.www.iran-eng.ir/album.php?albumid=9644

    سلام .. اینم آلبوم عکساشه ..:D http://www.www.www.iran-eng.ir/album.php?albumid=9644
  5. GAME_OVER

    نمیدونستم اینقد قشنگه که میخوای به بابات هم نشون بدی ..:D

    نمیدونستم اینقد قشنگه که میخوای به بابات هم نشون بدی ..:D
  6. GAME_OVER

    http://www.www.www.iran-eng.ir/album.php?albumid=9644 [IMG]

    http://www.www.www.iran-eng.ir/album.php?albumid=9644 [IMG]
  7. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  8. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  9. GAME_OVER

    شبت بخیر

    شبت بخیر
  10. GAME_OVER

    خو باشه ..سعید دیگه نمیخواد بیای دست بوسی ..:D شوخیدم عزیز ...موفق باشی

    خو باشه ..سعید دیگه نمیخواد بیای دست بوسی ..:D شوخیدم عزیز ...موفق باشی
  11. GAME_OVER

    خو باشه تو خشمگین نشو ..:D کلا گفتم چیزی کم کاست نداشته باشی آخه ووشوکاری گفتم یه وقت نزنی ما رو...

    خو باشه تو خشمگین نشو ..:D کلا گفتم چیزی کم کاست نداشته باشی آخه ووشوکاری گفتم یه وقت نزنی ما رو ..:D
  12. GAME_OVER

    آها ...چاکرخواهیماا ..:D میگم چیزی لازم نداری؟چایی چیزی؟ بگم سعید بیاد دست بوسی ؟ :D

    آها ...چاکرخواهیماا ..:D میگم چیزی لازم نداری؟چایی چیزی؟ بگم سعید بیاد دست بوسی ؟ :D
  13. GAME_OVER

    خبر خوبیه بگو تو گینس بنویسنش یه نوع رکورده ..:D

    خبر خوبیه بگو تو گینس بنویسنش یه نوع رکورده ..:D
  14. GAME_OVER

    کلا همه آدم حسابیا پرسپولیسین ..:D[IMG]

    کلا همه آدم حسابیا پرسپولیسین ..:D[IMG]
  15. GAME_OVER

    دیگه مطمئنم کارت گرافیکتو باید عوض کنی ..این طفل معصوم کجای کله ش پهنه .:razz: [IMG].

    دیگه مطمئنم کارت گرافیکتو باید عوض کنی ..این طفل معصوم کجای کله ش پهنه .:razz: [IMG].
  16. GAME_OVER

    یعنی دقیقا چیکار میکنی؟ اگه کار خوبیه و پول توشه تا منم بیام ..:D

    یعنی دقیقا چیکار میکنی؟ اگه کار خوبیه و پول توشه تا منم بیام ..:D
  17. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    استیلی: آمدن کریمی انرژی مثبت برای پرسپولیس است/ تیم ملی همیشه در بازی‌های سخت محکم‌تر به میدان رفته خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با آمدن کریمی پرسپولیس جان و انرژی تازه‌ای گرفت. حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص جلسه امروز آشتی‌کنان کریمی و...
  18. GAME_OVER

    من که 6دقیقه پیش جواب دادم ..:surprised: خو نگفتی چیکاره ای؟ نکنه خود دونگ یی هستی..:D

    من که 6دقیقه پیش جواب دادم ..:surprised: خو نگفتی چیکاره ای؟ نکنه خود دونگ یی هستی..:D
  19. GAME_OVER

    کدوم سوژه ؟ اون بچه خیلیم خشکل بود ..نکنه کله پهنو منظورت اون طفلک بود ..:razz:

    کدوم سوژه ؟ اون بچه خیلیم خشکل بود ..نکنه کله پهنو منظورت اون طفلک بود ..:razz:
بالا