نه گفتم که از هر طیف و قماشی طرفدار دارم ..:D
البته تو آدما .... این شتره هم چون تو باباش بودی و مث آدم تربیتش کردی و زبونشو یاد گرفتی دیگه پررو شده فکر کرده آدمه...:D
باو نمیفهمه تو نقشتو خوب بازی میکنی..تو میتونی من مطمئنم ..:D
نمیدونی من هر روز چقد از این احساسات پاک رو جریحه دار میکنم اینقد همه میان و خواهش التماس میکنن یه دیقه تحویلشون بگیرم اما چه کنم که کلاس کاریم اجازه نمیده ..:D
حالا تو روسری سر کن یکم آرایش کن نقش منو بازی کن ..شتره دیگه نمیفهمه ..:D
تو فعلا برو باسواد شو شتره افسردگی نگیره تلف شه درباره بقیه موارد بعدا صحبت میکنیم ..:D
کلا من یه طوریم از همه قماش منو دوست ندارن ولی در شانم نیست با هر کسی بگردم ..گفتم که شتره مال خودت ..مال بد بیخ ریش صاحبش ..:D
تو اصن چی داری قرض بدی؟ تو خودت هم قسطی زندگی میکنی ...عزراییل ببینه تو رو در جا محوت میکنه...:D
البته امیدوار باش این عکست نسبت به عکسای قبلست که دیدم پیشرفت کردی ..حداقل کچل نیستی مث قبلنا ..:D
الان خیلیم راست هستش؟ :cool:
سواد نداری؟ گفتم مُرید ..نشنیدی میگن حکیم و مریدان ... آره ..برو یکم سواد پیدا کن شترت میره مدرسه پیش بچه ها خجالت میکشه که بگه باباش بیسواده..:D
خو فقط تویی که زبون شتری بلدی من که بلد نیستم ..:w15:
نچ ..اون برا قدیما بود الان عصر ارتباطاته ..:D
من و کلاس ؟ هی هر دقیقه یه مرید پیدا میشه ...بگو وقت ندارم ..:D
گقتم نفسش تویی ...یعنی نفس شتره = شهاب ..[IMG]