نتایح جستجو

  1. s_aa

    iii... پس واسه محکم کاری هم که شده وصیت نامه بنویسین ..اگه بخیرگذشت که اپدیتش میکننین دیگه(: اره...

    iii... پس واسه محکم کاری هم که شده وصیت نامه بنویسین ..اگه بخیرگذشت که اپدیتش میکننین دیگه(: اره خیلی قشنگ بود شکر امشب یکی ازنمراتمون رواحتمالا میزنن...استرس دارم کمی هم اشفته میباشمی ولی شکر... استراحت کردین؟
  2. s_aa

    www.www.www.iran-eng.ir/entry.php/684-از-گل-لبخند

    www.www.www.iran-eng.ir/entry.php/684-از-گل-لبخند
  3. s_aa

    :biggrin: \پس گریه کنم؟ سلام حالابهترین؟

    :biggrin: \پس گریه کنم؟ سلام حالابهترین؟
  4. s_aa

    :biggrin::child:

    :biggrin::child:
  5. s_aa

    سلام....

    سلام....
  6. s_aa

    یاعلی...

    یاعلی...
  7. s_aa

    :w02:

    :w02:
  8. s_aa

    نه..من خیلی مهربون و راستگوام....

    نه..من خیلی مهربون و راستگوام....
  9. s_aa

    :w15:

    :w15:
  10. s_aa

    :biggrin: من راضیم به رضای حق و البته بعداون ، تصمیم خودشخص!(:

    :biggrin: من راضیم به رضای حق و البته بعداون ، تصمیم خودشخص!(:
بالا