دعوا نکنید. من قبلا تاپیکش کردم این موضوع رو.
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/335166-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D9%88-%D8%AA%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F?highlight=
پس فایل پی دی اف رو دانلود کردی! کتاب نبرد من نوشته ی خود هیتلرو چطور؟ بگردی تو صفحات هم اون هم یه فایل پی دی اف دگ هم هست.
خدا بطلبه یه سفر بریم آلمان ویویان. عاشق صنعتشونم.
منم محمدم.
نکنه تو هم از هیتلر خوشت میاد؟!
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/319105-%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%DB%8C%D8%AA%D9%84%D8%B1?highlight=