تنگه رو ببنده که خودش ضرر میکنه. چون دیگه هیچی هم به ایران وارد نمیشه.
دوست عزیز امریکا بعد از ایران پنجمین کشور نفت خیز دنیاست و در حال حاضر نفتش از ایرانم بیشتره. بیشتر مخازنش رو اصلا دست نزده. ولی این دولت تا قیمت نفت بالا رفت فقط برداشت کرد و فروخت و صنعت نفت مارو نابود کرد.
در ضمن باز کردن...