نتایح جستجو

  1. سرمد حیدری

    میبینم که فردا پنجشنبه ست

    میبینم که فردا پنجشنبه ست
  2. سرمد حیدری

    دفتر مدیریّت تالار مهندسی شیمی [محلّ ارسال انتقادها و پيشنهادهای شما]

    افسون در این مورد داریم. یا تاپیک ویژه داریم بعنوان شرح واحدهای پالایشگاهی. قرار طبقه بندی تالار هم عوض کنیم .
  3. سرمد حیدری

    گرفتاری های همیشگی

    گرفتاری های همیشگی
  4. سرمد حیدری

    حامدوووووووووووووووووو ووووووووو

    حامدوووووووووووووووووو ووووووووو
  5. سرمد حیدری

    جنگ{پیروزی ایران؟؟؟؟؟

    تنگه رو ببنده که خودش ضرر میکنه. چون دیگه هیچی هم به ایران وارد نمیشه. دوست عزیز امریکا بعد از ایران پنجمین کشور نفت خیز دنیاست و در حال حاضر نفتش از ایرانم بیشتره. بیشتر مخازنش رو اصلا دست نزده. ولی این دولت تا قیمت نفت بالا رفت فقط برداشت کرد و فروخت و صنعت نفت مارو نابود کرد. در ضمن باز کردن...
  6. سرمد حیدری

    سلام ارش بشدت خستم. نیاز به استراحت دارم شدید ولی خیلیگرفتارم.

    سلام ارش بشدت خستم. نیاز به استراحت دارم شدید ولی خیلیگرفتارم.
  7. سرمد حیدری

    این باشگاه صاحب نداره؟؟؟؟.....

    خواستم بگم من اصلا این مشکل رو ندارم. دی:
  8. سرمد حیدری

    جنگ{پیروزی ایران؟؟؟؟؟

    جنگ تلفات خودش رو داره. اونا کاری میکنن که ایران خودش ضعیف بشه. چه از نظر اقتصادی که این دولت داره تمام و کمال براش انجام میده و چه از نظر سیاسی و نظامی. ما در ضمینه نظامی کلی پیشرفت داشتیم. ولی نکته اصلی اینجاست که اگه شماها دیده باشید تمام بی سیم های سپاه موتورلا هستند که متعلق به امریکا و...
  9. سرمد حیدری

    سلام بر سید بزرگوار خوبید انشاالله

    سلام بر سید بزرگوار خوبید انشاالله
  10. سرمد حیدری

    سلام مریم مرسی خوبم. خبر خاصی نیست. سلامتی شما تو چطوری؟

    سلام مریم مرسی خوبم. خبر خاصی نیست. سلامتی شما تو چطوری؟
  11. سرمد حیدری

    علت افزایش 86 درصدی سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ایران ؟

    بالای اون جدولی که گذاشتی نوشته مربوط به LOW-CARBON که مربوط به گازهای گلخلنه ای میشه. فک نکنم این امار مربوط به کل سرمایه گذاری خارجی بشه. البته یه چیز دیگه هم دیروز متوجه شدم. برای فاز 24 فک کنم بود توی پارس جنوبی یه شرکت کره ای میخواد بیاد به اسم دالین. حالا این وسط چنتا مسئله وجود داره. 1 -...
  12. سرمد حیدری

    مرسی اینجا که از اسمون اتیش میباره

    مرسی اینجا که از اسمون اتیش میباره
  13. سرمد حیدری

    چمطوری؟ خوش میگذره؟

    چمطوری؟ خوش میگذره؟
  14. سرمد حیدری

    ممنون مهندس جان.

    ممنون مهندس جان.
  15. سرمد حیدری

    عكسي زيبا از هشت مانكن برتر سال 2010!!!

    جای ساسی مانکن خالیه اون وسط.
  16. سرمد حیدری

    خوبی؟

    خوبی؟
  17. سرمد حیدری

    نه نداریم فقط همینو دارم.

    نه نداریم فقط همینو دارم.
  18. سرمد حیدری

    سلام حامد. چطوری.

    سلام حامد. چطوری.
  19. سرمد حیدری

    چنتا ندارم. فقط یکی دارم. که برات پخ میکنم.

    چنتا ندارم. فقط یکی دارم. که برات پخ میکنم.
  20. سرمد حیدری

    Katie Melua – The House 2010

    Katie Melua – The House 2010
بالا