کافیه که حزب الله رو بمباران هسته ای بکنه. وقتی اوضاع خراب بشه مجبوره همین کارو بکنه.
دیگه دوره حمله شهادت طلبانه گذشته عزیز من.
اون زمان ما فقط تو یه قسمت میجنگیدیم ولی الان اگه خدایی نکرده جنگ بشه همن از شمال و هم جنوب و هم شرق و هم غرب خراب میشن رو سرمون.
حالا چنتا بمب هم تو امریکا منفجر...