فكر ميكنم پاسخ رضا جان...خيلي كامل بود و احتياج به توضيح بيشتري نيست.
خب يه توضيح كوچولو...روال اين تاپيك هم مثل بقيه مسابقات هست...براي واژه 24 ساعت و براي سوال تصويري 48 ساعت در نظر گرفته شده...
ممنونم آقا ميلاد همت مجدد فرموديد...دست خوش عزيز.
واااي جدي؟؟ راست ميگي دخي؟؟ حالا خريدن كفش رو به جبران مافات شايد بتونم از سياوش باوركنم...اما گذاشتن اون گل رو روش اصلا در مخيله ام نميگنجه.اونم هيشكي نه سياوش كه جز عكس قورباغه و پلنگ و اسب و بز و بچه و لاكپشت و دريا و كوير هيچي واسه آدم نميده..اونم گل رز.. [IMG] اووه الان غش ميكنم [IMG]
نه...
به به به ....سياوش خان عزيز....چه عجب قربان گذرتون به راه ما هم افتاد...شما خوبيد...خوش ميگذره...؟ [IMG]
خيلي كم پيدا شديد...سعادت از ما روي گران شده يا شما افتخار حضورتون ثقيل و يا ما مستوجب كفران نعمت شديم قربان؟ :w05:
خب ظاهرآ اين جناب ابوذر خان اسماعيلي قراره دير به دير به ما افتخار حضور بدن....
تا ايشون مجدد تشريف فرما بشوند...دوستان بفرماييد اين چه گياهيه.......؟؟
اينم ميوه هاشه
اينم گلش از نزديكتر