متشكرم ابوذرجان..زحمت كشيدي
اين 48 ساعت براي اين هست كه دوستان براي رسيدن به جواب تلاش كنن...حتي اگه جواب همه دوستان هم درست باشه...بازم هم بخاطر شك و ترديدهاي موجود ...دوستان به تلاششون براي رسيدن به جواب صحيح تلاش ميكنن....
بازم از حضور سبزتون سپاسگزاريم