جالبه پرسپولیسیا که اینقدر مظلوم نمایی میکن حالا سعی دارن برای تیمهای میزبان هم تعیین تکلیف کنن
اول با پارتی بازی و جلسات و تماسهای پشت پرده استادیوم بازی با داماش رو عوض کردند که بازی تو سردار جنگل باشه
اما داماشیها اعتراض کردن و 24 ساعت قبل از بازی تونستن از حق میزبانیشون استفاده کنن و بازی تو...