نتایح جستجو

  1. .:ارمیا:.

    ممنون:gol: ولی کاش لینکشو واسم میذاشتی....:redface:

    ممنون:gol: ولی کاش لینکشو واسم میذاشتی....:redface:
  2. .:ارمیا:.

    جواب رو با پ نه پ بده

    هادی این تاپیکو زدی سرگرم شیم؟!!
  3. .:ارمیا:.

    جواب رو با پ نه پ بده

    پ ن پ فقط جانبازای 25% به بالا میان!!
  4. .:ارمیا:.

    [IMG] تقدیم به کاکو شیرازیه خودمان!!:smoke:

    [IMG] تقدیم به کاکو شیرازیه خودمان!!:smoke:
  5. .:ارمیا:.

    سلاااااااام...ممنون مهندس!!! بابا عاشق زندگی... مثل اینکه زندگی با شما ساخته!!;)

    سلاااااااام...ممنون مهندس!!! بابا عاشق زندگی... مثل اینکه زندگی با شما ساخته!!;)
  6. .:ارمیا:.

    خانوما حالشو ببرن!!!

    این متن ،عین حقیقته!!! و....حقیقت تلخه!!!
  7. .:ارمیا:.

    [IMG]

    [IMG]
  8. .:ارمیا:.

    [IMG]

    [IMG]
  9. .:ارمیا:.

    ممنون مهندس!!از درخواستت!:gol: راستی معماری کجا میخونی؟!

    ممنون مهندس!!از درخواستت!:gol: راستی معماری کجا میخونی؟!
  10. .:ارمیا:.

    خیلی اهل مداحی گوش کردن نیستم...ولی حدادیان و طاهری و کریمیو بیشتر میپسندم.

    خیلی اهل مداحی گوش کردن نیستم...ولی حدادیان و طاهری و کریمیو بیشتر میپسندم.
  11. .:ارمیا:.

    نه والا....

    نه والا....
  12. .:ارمیا:.

    ................

    ................
  13. .:ارمیا:.

    قشنگ ترین رمانی که تا حالا خوندی؟.........رمان خوناش بیان داخل

    کوری.....ساراماگو بادبادک باز.....خالد حسینی سفر به گرای 270درجه.....احمد دهقان شنام....خاطرات کیانوش گلزار راغب روی ماه خداوند را ببوس....مصطفی مستور لبخند مسیح.....سارا عرفانی عقاید یک دلقک....هاینریش بل ماجرای عجیب سگی در شب.....مارک هادون کافه پیانو....فرهاد جعفری ...از مودب پور هم...
  14. .:ارمیا:.

    حالا بگو چی هست تا دعا کنم!همینجوری که نمیشه!باید بدونم به خدا چی بگم دیگه!!:biggrin:

    حالا بگو چی هست تا دعا کنم!همینجوری که نمیشه!باید بدونم به خدا چی بگم دیگه!!:biggrin:
  15. .:ارمیا:.

    ممنون به لطف شما!! چه خبره داری انجمن منجمن!!تشکیل میدی!خطری شدی آبجی...:D

    ممنون به لطف شما!! چه خبره داری انجمن منجمن!!تشکیل میدی!خطری شدی آبجی...:D
  16. .:ارمیا:.

    سلام..حاج خانوم وکیل!!:D

    سلام..حاج خانوم وکیل!!:D
  17. .:ارمیا:.

    یه سوال مهدوی در ارتباط با خودمون !؟

    میگه:به خاطر خودت و خدا،خودت باش!!!به خاطر بقیه رو عقایدت سرپوش نذار....
  18. .:ارمیا:.

    پاسخ تاپيك پوشيدگان برهنه

    دیگه واقعا دارین شورشو در میارینا!!! همه چیو با هم قاطی میکنین...الان بحث فساد مالی نیست،هروقت بحثش شد باید در موردش حرف زد!! الان بحث حجاب و عفافه نه چیز دیگه!اگه حرفی در این زمینه دارید بحث کنید! مثل اینه که داریم در مورد درسی حرف میزنیم که توش مشکل داریم بعد یهو یکی بپره وسط یه درس دیگه رو...
  19. .:ارمیا:.

    سلام!گفتم شاید خوشتون نیاد بهتون سر بزنم!! خوبین؟!خوش میگذره باشگاه؟!

    سلام!گفتم شاید خوشتون نیاد بهتون سر بزنم!! خوبین؟!خوش میگذره باشگاه؟!
بالا